Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem Skal Lave Min Webshop?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 10:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mosel,

Det er helt rigtig at der findes en lang række platforme og nemme løsninger og oven i købet for ganske få penge. Vi her hos Bellcom har oplever at den open source platform ved navn PrestaShop er et rigtig godt bud på en shop platform som både simpel at arbejde med i back-end samt har en bredte der gør at din butik kan vokse på denne platform. En af de store udfordringer omkring etablering af en webshop er når det er tid til at flytte ti landen platform hvorfor jeg kan kan anbefale et valg som kan skalere i takt med din butik. Lad os endelig høre hvis vil se en mere omkring PrestaShop og hvordan den er sammensat. Dertil findes flere hundrede designskabeloner til en meget lille økonomi.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 10:14

Enig med Emil S, prøv at kontakte Bull Design han laver webshops i Prestashop til en utrolig god og lav pris. Ellers kan du prøve at kontakte ham her: Nonsensmedia.dk som jeg selv er i kontakt med til at få lavet en webshop. 

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 10:16

Hej Mosel,
Tag kontakt til Jonas Goth, du lan finde ham her på Amino. Han er super dygtig og forstår sig på kunder. Du vil i hvert fald ikke blive skuffet. :-)

Med venlig hilsen,
Christian

Rådgiver hos Billy's Billing.

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)