Hej Aminoer. Jeg mangler et tilbud/nogen til at lave min webshop. Min WebShop skal sælge følgende: Iphone |
Det skal Bulldesign :) Han er sindsygt dygtig, og ikke mindst billig.
Du kan fange ham i chatten.
Hej Aminoer. Jeg mangler et tilbud/nogen til at lave min webshop. Min WebShop skal sælge følgende: Iphone |
Det skal Bulldesign :) Han er sindsygt dygtig, og ikke mindst billig. Du kan fange ham i chatten. |
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.
Hej Mosel Vi hos vivaWEB har platform hos scannet, vi designer unikke webshops, og lige nu har vi 1 webshop tilbage med 55% rabat Du kan læse mere her på vores webshop løsning Du kan kontakte mig døgnet rundt Mvh. Marck |
Vil du have en unik shop, så er her et rigtig godt tilbud. |
Hej Mosel. Der er mange bud. Jeg syntes du skal kigge dig grundigt omkring, og finde ud af hvilken løsning der passer bedst til din virksomhed. Der er rigtig mange forskellige systemer derude, som hver især har deres fordele og ulemper. Vi har bl.a. udviklet vores cloud baserede eget shop system, men laver også webshops i eks. Magento, OpenCart, eller Wordpres. Det er helt afængig af kundens ønsker og behov. Hvis du har lyst skal du være velkommen til at vi kan tage en uforpligtende rådgivende snak. Jeg driver selv et par webshops med min kæreste har har været igennem en del systemer inden vi udviklede vores eget, så har da en smule erfaring jeg kan dele ud af :) Venligst Simon Falentin Olesen
|
Hey Mosel. Vi laver webshops til nye iværksættere og til iværksætter priser. For kun 6998 Kr. for du: - Unik designet webshop med logo - SEO optimeret webshop i Prestashop eller Magento - Højt service niveau - Oplæring i brugen af Prestashop som er utrolig godt shop program og nemt at komme om når man er ny i faget - Økonomi system - Lagerstyrings system ... Og meget andet. Se vores referencer (Tryk her) Mvh. Jesper Krogfelt |
Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.
Hvilke Webshops har han sat op, og hvad ligger han priser på ? |
Kig nærmere på WEXO, hvis du vil have et af landets skarpeste Magento udviklingshuse til at lave din webshop. Vi har blandt andet lavet www.itoys.dk for at nævne en spiller i din branche. Vi kan ikke lave din løsning for 10.000 kroner som nogle måske vil tilbyde. Vi løser derimod opgaver for ambitiøse kunder, der sætter kvaliteten og performance øverst. Kvalitet koster desværre altid lidt mere. Mangler du eksempelvis envidere en dropshipping aftale, til at fylde endnu flere varer på hylderne, kan jeg anbefale dig at kigge nærmere på pixmanias pro koncept. /Allan E-business consultant WEXO |
www.wexo.dk - Vi vil være Danmarks bedste til Magento - har du en udfordring til os?
Hej Mosel Det lyder som en spændende opgave. Vi kan tilbyde dig en webshop med et brugervenligt CMS, klar og opsat med alm. bankoverførsel samt Paypal som betalingsmetoder. Andre betalingsmetoder kan selvfølgelig også implementeres. Siden vil blive hosted hos One.com, som vil være din eneste årlige omkostning. 8000,00 kr. excl. moms. Send mig en besked hvis du vil vide mere. Vh. Henrik |
Hej Mosel Vi kan levere en køreklar Magento webshop med unikt design til 14.995,- Dette er inkl. første års professionelle hosting (inkl. telefon og email support) og første års betalingsgateway hvor du kan modtage både dankort og internationale kort såsom Visa og Mastercard. Hosting og betalingsgateway alene har en værdi på over 3100DKK Vi leverer i denne pris også tre forskellige design udkast som selvfølgelig er lavet udfra dine specifikationer. Ikke "bare" et tilpasset tema. |