Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad er egentlig funktionen ANMELD INDLÆG til under mere

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har en bruger som helt lige meget hvad jeg skriver konsekvent stikker en sur stjerne ud til mig. Det er slet ikke ud fra noget konsekvent - men noget der sidder på tværs. Jeg vil enten droppe mín aktivitet herinde - eller i det mindste droppe den bruger så jeg ikke hver gang skal ha en mail om sure stjerne. Kan jeg udelukke en person fra at kommentere mig eller give mig stjerne - Næppe vel?

Hvad er sår forskellen mellem ANMELD indæg - og STOP BRUGER (jeg vil jo kun stoppe en i forhold til mig) - og SKJUL BRUGER? (det sidste betyder vel ikke at jeg ikke skal ha email om sur stjerne hver gang)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 17:37

Funktionen "Anmeld indlæg" giver mulighed for at sende en besked til Amino moderatorerne, om et givent indlæg eller debattråd.

Når vi modtager en anmeldelse af et indlæg, ser vi på det snarest.

Anmeld indlæg benyttes flere gang om dagen, og hjælper os med at få øje på de tråde og indlæg, hvor moderation er ønsket.

Der postes rigtigt mange indlæg, så det relativt begrænsede antal moderatorer når ikke se alle indlæg, når de ligger øverst i oversigten over nye indlæg. Så Anmeld indlæg hjælper os meget. 

Stop bruger kan tildele en given bruger en 24-timers pause. Funktionen kræver, at to superbrugere benytter funktionen, før den bliver effektueret. Moderatorer kan også bruge funktionen, og det kræver ikke flere moderatorer til at tildele 24-timers pausen, idet hver enkel moderator kan gøre det alene.

Håber det opklarer forskellene på de to funktioner.

Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:40

tak for fyldestgørende svar

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 17:42

Anmeld indlæg, er en anmeldelse af det konkrete indlæg til mods. 

Stor bruger, bruges hvis en bruger går amok på debatten og alle kan se at personen skal stoppes (der skal såvidt jeg ved 2 eller 3 der trykker stop bruger til, førend personen får en pause) 

Skjul bruger - kan du bruge til at ignorere brugeren fra debatten (Men så vidt jeg ved kan du stadig få stjerner af brugeren)

Jeg mener at Martin tidligere har skrevet, at hvis du føler der er én der misbruger stjernerne, så skal du skrive til support@amino.dk, og så kigger de på det.

Det bedste jeg har kunne finde er dette:

Hvis der er en person du ikke kan lide, må du ikke pga. det give dårlige karakter.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:45

Tak Mark, god hjælp

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 20:02

Jeg har en bruger som helt lige meget hvad jeg skriver konsekvent stikker en sur stjerne ud til mig. Det er slet ikke ud fra noget konsekvent - men noget der sidder på tværs. Jeg vil enten droppe mín aktivitet herinde - eller i det mindste droppe den bruger så jeg ikke hver gang skal ha en mail om sure stjerne. Kan jeg udelukke en person fra at kommentere mig eller give mig stjerne - Næppe vel?

Jeg oplever skam også sure stjerner, hvis jeg forholder mig kritisk til indlæg. Det er vel en del af, at turde sige sin mening i et forum. Jeg har så manglende forståelse for at strø omkring sig med "sure stjerner", hvis man ikke engang gider komme med indlæg eller argumentation for, at smide de "sure stjerner".

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Op på hesten John. En "tosse" skal ikke ødelægge al den gode hjælp, du med rund hånd smider herinde :-)

Fra Esbjerg
Tilmeldt 16. Apr 07
Indlæg ialt: 282
Fra  J. Møller Skrevet kl. 08:17

Tom Jensen:
Op på hesten John. En "tosse" skal ikke ødelægge al den gode hjælp, du med rund hånd smider herinde :-)

Tom - flot sagt! Og tror det er vigtigt, man bare skiller fårene fra bukkene og er lidt "ligeglad" med stjernerne! Bare man er en del af amino med positiv og saglige holdninger!  Jeg har fået mange "enkelte" stjerner, fordi jeg har argumenteret i mod en populær tråd, hvor alle var enige - og mit synspunkt var et andet! Selv om jeg fremlagde saglig og konstruktivt, er det altid enkelte, der bare synes man er den "største idiot"! Dem er jeg ligeglad med - bare jeg når igennem til de fornuftige!

Så op på hesten - og lad tosser være tosser, John! :) Du gør et stort og flot arbejde herinde!  

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:21

Hej John

Nu har jeg lige kigget på dine stjerner og du har da næsten udelukkende 5 stjerner og de meget får 1 stjerner, er fra forskellige personer.
Så nej, der er ingen der følger efter dig og du har nogle af de flotteste karakterer jeg endnu har set.
Så skål i champagne :-)

De bedste hilsner

Martin

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:24

Ok tak, ja jeg kan jo ikke checke men ved at hver gang jeg har svaret på en tråd, hvor EN bestemt bruger også er, så får jeg mail om EN stjerne, men det må være tilfældigt så. Jeg napper et glas
Venlig hilsen

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)