Jeg har en bruger som helt lige meget hvad jeg skriver konsekvent stikker en sur stjerne ud til mig. Det er slet ikke ud fra noget konsekvent - men noget der sidder på tværs. Jeg vil enten droppe mín aktivitet herinde - eller i det mindste droppe den bruger så jeg ikke hver gang skal ha en mail om sure stjerne. Kan jeg udelukke en person fra at kommentere mig eller give mig stjerne - Næppe vel? Hvad er sår forskellen mellem ANMELD indæg - og STOP BRUGER (jeg vil jo kun stoppe en i forhold til mig) - og SKJUL BRUGER? (det sidste betyder vel ikke at jeg ikke skal ha email om sur stjerne hver gang) vh |
Funktionen "Anmeld indlæg" giver mulighed for at sende en besked til Amino moderatorerne, om et givent indlæg eller debattråd.
Når vi modtager en anmeldelse af et indlæg, ser vi på det snarest.
Anmeld indlæg benyttes flere gang om dagen, og hjælper os med at få øje på de tråde og indlæg, hvor moderation er ønsket.
Der postes rigtigt mange indlæg, så det relativt begrænsede antal moderatorer når ikke se alle indlæg, når de ligger øverst i oversigten over nye indlæg. Så Anmeld indlæg hjælper os meget.
Stop bruger kan tildele en given bruger en 24-timers pause. Funktionen kræver, at to superbrugere benytter funktionen, før den bliver effektueret. Moderatorer kan også bruge funktionen, og det kræver ikke flere moderatorer til at tildele 24-timers pausen, idet hver enkel moderator kan gøre det alene.
Håber det opklarer forskellene på de to funktioner.
Dbh. John