Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test af quickguide

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 16:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har netop startet firmaet BackupBox, som tilbyder Danmarks billigste backup. Selve systemet er helt oppe at køre, men hjemmesiden er stadig under udvikling. Vi har lige lavet en quick guide, som vi meget gerne vil have testet. Det tager kun 3 minutter. 

Den er kun lavet til mac lige nu, men vil også komme til pc, systemet er dog det samme, så du kan godt bruge den selvom du har pc ;)

Glæder mig til at høre hvad i synes om det

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Mar 08
Indlæg ialt: 39
Fra  Drømmeriet v/ Jens Bøndergaard Skrevet kl. 22:16

Jeg synes det ser fint ud. Det eneste der slog mig som en anelse irriterende var den store størrelse på præsentationen, som ikke umiddelbart syntes at passe til min skærm-opløsning (1366x768)... dog er jeg sikker på, at de fleste finder ud af det alligevel.

JegUdbyder.dk Her kan du gøre reklame for dig selv og det du udbyder. En søster-side til Lektiehjaelperne.dk.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 18:30

jbond:

Jeg synes det ser fint ud. Det eneste der slog mig som en anelse irriterende var den store størrelse på præsentationen, som ikke umiddelbart syntes at passe til min skærm-opløsning (1366x768)... dog er jeg sikker på, at de fleste finder ud af det alligevel.

Tak for kommentaren, det vil jeg lige kigge på. 

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)