Jeg sidder og er ved at lave nogle handelsbetingelser til min side www.itkabler.dk. Men hvor lidt kan jeg nøjes med?
Folk gider jo ikke at læse flere tætskrevne sider med betingelser, så hvor lidt kan jeg slippe af sted med hvor jeg stadig sikrer både min kunde og mig selv på fornuftig vis?
Findes der ikke nogle steder hvor man kan downloade sådanne dokumenter, og tilpasse til ens behov? Det er jo stort set det samme der står på alle webshops, så der må da være en mulighed for at lave en side hvor man kan få nogle skabeloner samt råd og vejledning?
Ellers er der da hermed en ide til dig som har forstand på sådanne dokumenter!!! :-)
Men ellers er det vist meget normalt at man kikker lidt på konkurrenternes websites og tilpasser dem. Ved godt det moralsk er forkert, men det bliver gjort i stor stil.
Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent
Men ellers er det vist meget normalt at man kikker lidt på konkurrenternes websites og tilpasser dem. Ved godt det moralsk er forkert, men det bliver gjort i stor stil.
I dette tilfælde er det b2c handel jeg skal bruge.
Ja, jeg er godt klar over at mange "låner" tekst fra diverse sider, men er dette bredt accepteret? eller ender det med retsager? ;-)