Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Minimalistiske handelsbetingelser?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sidder og er ved at lave nogle handelsbetingelser til min side www.itkabler.dk. Men hvor lidt kan jeg nøjes med?

Folk gider  jo ikke at læse flere tætskrevne sider med betingelser, så hvor lidt kan jeg slippe af sted med hvor jeg stadig sikrer både min kunde og mig selv på fornuftig vis?

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:45

Findes der ikke nogle steder hvor man kan downloade sådanne dokumenter, og tilpasse til ens behov? Det er jo stort set det samme der står på alle webshops, så der må da være en mulighed for at lave en side hvor man kan få nogle skabeloner samt råd og vejledning?

Ellers er der da hermed en ide til dig som har forstand på sådanne dokumenter!!! :-)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 21:52

Er det b2b eller b2c som du vil handle med?

Men ellers er det vist meget normalt at man kikker lidt på konkurrenternes websites og tilpasser dem. Ved godt det moralsk er forkert, men det bliver gjort i stor stil.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Tilmeldt 10. Nov 09
Skrevet kl. 21:54

Lorberg:

Er det b2b eller b2c som du vil handle med?

Men ellers er det vist meget normalt at man kikker lidt på konkurrenternes websites og tilpasser dem. Ved godt det moralsk er forkert, men det bliver gjort i stor stil.

I dette tilfælde er det b2c handel jeg skal bruge.

Ja, jeg er godt klar over at mange "låner" tekst fra diverse sider, men er dette bredt accepteret? eller ender det med retsager? ;-)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 22:10

B2C marked er reguleret af en del regler og dem kan du snildt lade dig inspirere af, fra andre sider. Sågar br.dk vil du kunne finde inspiration.

Men kik her http://www.emaerket.dk/se-alle-e-maerke-krav.aspx så kommer du ikke galt afsted med forbrugerrettighederne.

Specielt fortrydelsesret skal du studere grundigt.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 22:32
Jeg bruger et sæt handelsbetingelser, som er skrevet ned til det budskab, som jeg ønsker at viderebringe.

De holder med garanti ikke til e-mærket, men det har jeg nu heller ingen ambitioner om at medvirke til.

Se dem på fairtime.dk - link i footer.

Venlig hilsen
Ole
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)