Hej Jeg lancerede min nye platform til underenplov.dk, hvad syntes i om den? :) Mvh Mads |
Hej Mads.
Jeg synes det ser godt ud. Dejligt nemt og finde rundt ..
Thums Up!
/martin
Hej Jeg lancerede min nye platform til underenplov.dk, hvad syntes i om den? :) Mvh Mads |
Hej Mads. |
Det ser godt ud. Perosnligt foretrækker jeg dog altid mindst noget HVIDT, såfremt webstedet er seriøst. Jeg er sikker på, at hvis enten den inderste ramme eller den yderste har baggrund hvid, vil det ser mere frisk ud. Jeg ved hvid er skånselsløs, man er helt "afklædt". Jeg vil nok prøve at bruge siden til at søge efter nogle "forum-startere, som skal skrive i et nyt forum.
|
Meget enkelt og lækkert design. Dog synes jeg ikke det er en forbedring i forhold til det gamle design - men lige så godt |
Ser super godt ud, og er et ret fedt koncept....:) |
Tak for svar :)
Jeg syntes selv det er stor forbedring, ikke mindst fordi det nye design er responsive - prøv at ændre størrelsen på browser-vinduet. Men det er selvfølgelig smag og behag :) Ellers er der en verden til forskel i forhold til den platform den ligger på. Det primære mål var at lave platformen om, for at gøre den nem at vedligeholde og videreudvikle. |
super flot side kontakt siden ville jeg sætte en kontaktformular så var det lettere at kontakte jer social medier der ville sætte google plus på siden så man kan plusse den super gode side |
God feedback med kontaktformularen - det vil jeg få lavet. Google+ kommer en dag, jeg skal lige have fundet ud af hvordan det skal integreres i designet :) |