Jeg kunne bestemt godt være interesseret i en "kedelig" grå-hvid udgave, når I har sådan en klar...
Dog tænkte jeg på, om der monstro kunne laves to versioner: En til webshops og en til websites... Jeg kunne i hvert fald forestille mig, at mine besøgende ville studse lidt over teksten "Så varerne bliver i indkøbskurven, når du tilføjer dem" (jeg sælger så ingen varer :-))
Rigtig flot grafisk opsætning og god information/guide til almindelige internetbrugere. Elsker KISS princippet.
Måske nogen der ville kode grafikken op til HTML/CSS. Så kunne diversewebsite nemt ændre eks. baggrundsfarve og tekst :)
De bedste hilser,
Àsgeir Gunnarsson
Tak, Àsgeir ! :-)
Det er mest praktisk at holde den som en grafikfil for os. Også selvom vi kommer til at bruge noget ekstra tid hos grafikeren for at få versioner klar, som passer til alles behov.
At det er en grafisk fil, gør bla.a. at brugerne ikke risikerer duplicate content-problemer i forhold til SEO, hvis de indsætter grafikken på en side, som Google har lov at indeksere.
Så bare skriv her eller i en email til info@byens-advokat.dk hvilke farver eller til hvilken underside du gerne vil have en smuk version. :-)
Mvh Anders
Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum. Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding.
Vi har en tidlig version af infografikken til sites, der ikke benytter sig af eksterne annoncører, men hvorfor den ikke blev udviklet videre, må jeg være svar skyldig på. :o
Hvis I kommer videre med udviklingen af den, er jeg meget interesseret :o)
Vi vil arbejde på at lave en version i to forskellige versioner, så den både kan bruges til dem med og uden indkøbskurv. På min egen personlige blog ser det også en tand sjovt ud, at varer nu skal tilføjes til indkøbskurven. q:o)
Jeg sender jer en besked, når vi har haft den dygtige designer til at kigge på det hele! :-)
Angående det offentlige overholdelse af cookie loven har jeg set at borger.dk har indført man skl godkende cookie før man går ind, og det er virkelig en dårlig brugeroplevelse man får.