Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wordpress og webshop

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 17. Jan 12
Indlæg ialt: 20
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey ppl,

Jeg har siddet og leget lidt med wordpress templates og det virker dejlig nemt at lave en flot hjemmeside.
Er der nogen der har forstand på wordpress templates der er lavet til webshop? Er det lige så nemt at gå til ligesom ved almindelige templates? Hvordan forgår det med betaling?

Tak for hjælpen!

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Jun 06
Indlæg ialt: 113
Skrevet kl. 12:58

Woothemes laver gode themes til en webshop og de laver samtidig et rigtig godt plugin!

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 13:58

Investment banker:
Er det lige så nemt at gå til ligesom ved almindelige templates?

Jo det er faktisk næsten lige så nemt at gå til med helt normale wordpress themes, ellers kan du få en til at programmere dit eget unikke theme fra bunden af efter dine behov.

Investment banker:
Hvordan forgår det med betaling?

Betaling forgår sådan at du skal have et webshop plugin til wordpress, der findes to gode på markedet lige nu som hedder; WooCommerce, og WP-Ecommerce. Også kan du bruge Paypal som er gratis. Ellers kan du bruge Plugins fra Quickpay eller Epay, det kræver dog en aftale med dem og en indløsningsaftale. 

- Held og lykke! :-)

Best regards / Bedste hilsner

Frederik - Stokholm Jewelry 

Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 14:01

Bressay:
Woothemes laver gode themes til en webshop og de laver samtidig et rigtig godt plugin!

Tak dem vil jeg kigge på.

Har indtil videre kigget på themeforest.net

Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 14:05

Hej Frederik,

Tak for dit uddybende svar det afklarede mine spørgsmål.

Vil kaste mig ud i det :)

Fra Horsens
Tilmeldt 21. Jul 09
Indlæg ialt: 675
Skrevet kl. 14:13

Hej,

På www.tabletcase.dk bruger jeg crafty-cart. Det er lidt gammeldags og kræver lidt omrykning af knapper mv. at få knapperne til at sidde korrekt.

Epay har et plugin, der sikrer betaling gennem dem - det er nemt at installere.

Jeg har indtryk af at WooCommerce er mere almindeligt end E-commerce, som jeg bruger, men jeg er ikke sikker.

/Anders

Tilmeldt 17. Jan 12
Skrevet kl. 14:24

Stokholm Jewelry:
Betaling forgår sådan at du skal have et webshop plugin til wordpress...

Er det et ekstra plugin man skal have ved siden at en wordpress template hvis du forstår hvad jeg mener?

Altså hvis jeg fx bruger følgende wordpress template (tilfældig udvalgt) skal jeg så bruge endnu et plugin fra de to hjemmesider du henviser til? Eller er det

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:30

Investment banker:

Er det et ekstra plugin man skal have ved siden at en wordpress template hvis du forstår hvad jeg mener?

Altså hvis jeg fx bruger følgende wordpress template (tilfældig udvalgt) skal jeg så bruge endnu et plugin fra de to hjemmesider du henviser til? Eller er det

Ja det skal du, det de gør er at oprette nogle sider altså fx. en betalings side, som du ikke bare kan få uden et af de to plugin. Og det gør også at du har mulighed for at oprette produkter, katagorier, ordrer, og meget mere inde i admin-kontrolpanelet 

Fra København
Tilmeldt 16. Mar 12
Indlæg ialt: 21
Fra  Simplyi Skrevet kl. 14:31

Lige en mote, Paypal er ikke gratis. Du kommer til at betale gebyrer. du skal lige checke dette.

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 14:32

Enzo Lycke Henriksen:
Paypal er ikke gratis. Du kommer til at betale gebyrer

Det er selvfølgelig rigtigt, men det koster ikke noget om måneden og man skal ikke have en indløsningsaftale for at bruge det. 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)