Hej alle Amino'er Jeg læste lidt om google + for snart lang tid siden, før jeg startede mit firma op (Jeks ApS/mandeslips ApS) Jeg startede firmaet op med en ven 28 april i år. Så det er forholdsvis nyt. Det jeg tænkte på var om det er en god ide at integrere vores shop med google +, er det godt for SEO, er der nogle minusser, hvordan fungere det helt nøjagtig ect. ect. Jeg har prøvet at søge lidt rundt omkring og læst lidt på google, men hvad er jeres erfaringer med det? Jeg er nemlig ikke selv meget inde i det, eller om det er en god ting at integrere sin webshop med? Lad mig hører fra jer. På Forhånd tak Med venlig hilsen Kim Schmeltz/mandeslips ApS Brug for et nyt slips, eller en cool butterfly? Vi har Danmarks største udvalg af ensfarvet slips Tjek: http://www.mandeslips.dk/ |
Hej Kim
Ja, det kan godt betale sig. Et par ting du skal gøre for bare at få lidt ud af det:
1. Få et link fra G+ Profilen
2. Få en G+ Knap på din side
3. Vær aktiv, om relateret emner
Men tror du ikke du har brug for en optimering af din webshop generelt? Jeg stiller mig gerne til rådighed med et uforpligtende tilbud.