Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp og rådgivning til google +

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Indlæg ialt: 28
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 02:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg læste lidt om google + for snart lang tid siden, før jeg startede mit firma op (Jeks ApS/mandeslips ApS)

Jeg startede firmaet op med en ven 28 april i år. Så det er forholdsvis nyt. Det jeg tænkte på var om det er en god ide at integrere vores shop med google +, er det godt for SEO, er der nogle minusser, hvordan fungere det helt nøjagtig ect. ect.

Jeg har prøvet at søge lidt rundt omkring og læst lidt på google, men hvad er jeres erfaringer med det?

Jeg er nemlig ikke selv meget inde i det, eller om det er en god ting at integrere sin webshop med?

Lad mig hører fra jer. På Forhånd tak

Med venlig hilsen

Kim Schmeltz/mandeslips ApS

Brug for et nyt slips, eller en cool butterfly? Vi har Danmarks største udvalg af ensfarvet slips

Tjek: http://www.mandeslips.dk/

Jeg har +5 års professionel erfaring med Digital Marketing, og er en Wizard inden for områderne; SEO, SEM, Youtube advertising. 

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 03:12

Hej Kim

Ja, det kan godt betale sig. Et par ting du skal gøre for bare at få lidt ud af det:

1. Få et link fra G+ Profilen

2. Få en G+ Knap på din side

3. Vær aktiv, om relateret emner

Men tror du ikke du har brug for en optimering af din webshop generelt? Jeg stiller mig gerne til rådighed med et uforpligtende tilbud.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 03:37

Hej Emil og tak for dit svar.

Mht. google+ har jeg så forstået konceptet rigtig, her kort om hvad jeg tror det drejer sig om:

Lidt som facebook og alligevel ikke, kunder og besøgende kan give dig 1+ hos google og så tilføje din webside til deres "cirkler" familie, venner, kollegaer, what ever og på den måde "anbefaler" de min butik. Så hvis deres ven som har fået det søger for eksempelvis på "slips" på google så kommer mit site:mandeslips frem højere oppe pga. den anbefaling de tidligere har modtaget?

Er dette korrekt forstået, eller hvordan? Endvidere ved du så hvad det har af betydning for google SEO mæssig, det må jo være noget google prioritere højt, når det er deres produkt ?

med venlig hilsen

Kim Schmeltz

Mandeslips.dk

Jeg har +5 års professionel erfaring med Digital Marketing, og er en Wizard inden for områderne; SEO, SEM, Youtube advertising. 

Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 03:41

Glemte helt at svare dig på dit tilbud :)

På nuværende tidspunkt er shoppen ikke færdig, det regner jeg med den er om 2 ugers tid, altså "færdig".

Mangler at få nogle billeder hjem jeg kan uploade, 2 kategorier og lidt andet hist og her.

Men når shoppen er færdig må du meget gerne give nogle ideer/et tilbud på en forbedring.

Med venlig hilsen

Kim Schmeltz

Mandeslips.dk

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 11:46

Kim Schmeltz:
Lidt som facebook og alligevel ikke, kunder og besøgende kan give dig 1+ hos google og så tilføje din webside til deres "cirkler" familie, venner, kollegaer, what ever og på den måde "anbefaler" de min butik. Så hvis deres ven som har fået det søger for eksempelvis på "slips" på google så kommer mit site:mandeslips frem højere oppe pga. den anbefaling de tidligere har modtaget?

Der er mange ting der spiller ind. Anbefaleringer via. sociale medier er en del af optimeringen.

Kim Schmeltz:
Er dette korrekt forstået, eller hvordan? Endvidere ved du så hvad det har af betydning for google SEO mæssig, det må jo være noget google prioritere højt, når det er deres produkt ?

Det er meget omdiskuteret, men det ville være idiotisk andet. Så ja.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 11:52

google plus kan betyde en del i serp og social aktivitet er stigende i at betyde noget

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Ballerup
Tilmeldt 28. Jun 11
Fra  www.iphone6.dk Skrevet kl. 15:38

Tak for svarende Emil og Mikael.

Jeg kan forstå på det at det i så fald godt kan betale sig :)

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 00:58

Kim Schmeltz:

Hej alle Amino'er

Jeg læste lidt om google + for snart lang tid siden, før jeg startede mit firma op (Jeks ApS/mandeslips ApS)

Jeg startede firmaet op med en ven 28 april i år. Så det er forholdsvis nyt. Det jeg tænkte på var om det er en god ide at integrere vores shop med google +, er det godt for SEO, er der nogle minusser, hvordan fungere det helt nøjagtig ect. ect.

Jeg har prøvet at søge lidt rundt omkring og læst lidt på google, men hvad er jeres erfaringer med det?

Jeg er nemlig ikke selv meget inde i det, eller om det er en god ting at integrere sin webshop med?

Lad mig hører fra jer. På Forhånd tak

Med venlig hilsen

Kim Schmeltz/mandeslips ApS

Brug for et nyt slips, eller en cool butterfly? Vi har Danmarks største udvalg af ensfarvet slips

Tjek: http://www.mandeslips.dk/

Måske kan du få lidt ud af at lytte med her: http://www.concept-i.dk/blog/google-plus-guide.html

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)