Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på landing-page

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Aug 10
Indlæg ialt: 272
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 20:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Sidder lige og arbejder med en landing-page for Scantron A/S, og er gået lidt i stå. Jeg ser gerne siden skal virke meget simpel, og derfor har jeg lidt svært ved at finde på nogen CTA som sådan :)

I må meget gerne komme med noget input til ændringer, samt jeres meninger om denne landing-page :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. May 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Dice 'n Drinks Skrevet kl. 21:17
Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 21:25

Uha, jeg kan slet ikke se nogen CTA? Hvad er det, du gerne vil have mig til som besøgende at gøre? Jeg ser to lige store kolonner, men jeg kan ikke finde nogen tilmeldingsknap, nogen købsknap eller noget, der ligner - jeg er slet og ret i tvivl om, hvad jeg skal gøre.

Du er nødt til meget klart at definere, hvad du vil have, at den besøgende skal gøre. Har du gjort dig nogle tanker om det først?

Tilmeldt 11. Aug 10
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 21:51

Problemet er lidt jeg ikke kan lave en købs knap, det er B2B og handlen forgår gennem telefon eller mail, hvor el-instalatøre og ejendoms ejere modtager tilbud på en ønsket ordre. Jeg sidder og overvejer hvordan jeg kan få flettet "Skriv og få et uforpligtigende tilbud" henne uden at "ødelægge" det meget enkle design. 

Men som jeg skrev i den første post, så er det netop CTA jeg er fortvivlet med, synes det jeg har prøvet virker dumt. 

Har prøvet: 

Indsætte kontakt formular på siden - ser dumt ud

Indsætte link til kontakt siden - virker for besværligt for den besøgende 

Indsætte telefon nummer og mail i toppen - der må næsten være en bedre løsning derude? 

Ellers har jeg overvejet at lave endnu en landing side til hver af de to produkter med eksempelvis en kontakt formular der, og med en mere teknisk forklaring af produkterne, som der så bliver linket til fra den overstående side? 

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 22:10

Umiddelbart ville jeg selv holde det på én enkelt side, og smide en "Skriv din mail her for at blive kontakte/få mere info" knap ind på den nuværende side. Det ville selvfølgelig kræve at der blev lavet lidt om på designet Smile

Den næstbedste løsning, i min optik, ville være at smide en stor, synlig knap ind, der leder til en simpel kontaktformular.

Som Halfdan skriver er det ikke til at finde ud af, hvad hjemmesiden vil have en til at gøre. Du kunne måske smide CTA knappen ind i nederste højre hjørne, i stedet for brochuren og galleriet, og så i stedet sende dén information til de interesserede via en email, eller placere det på en underside.

Tilmeldt 11. Aug 10
Fra  BlivProjektleder Skrevet kl. 22:33

Hm, tror faktisk du gav mig en idé. Jeg kunne lave en Harmonika/Accordion i bunden, med en kontakt formular, og info omkring bestilling. 

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 23:54

Mark Guldbrandsen:

Hm, tror faktisk du gav mig en idé. Jeg kunne lave en Harmonika/Accordion i bunden, med en kontakt formular, og info omkring bestilling. 

God idé Smile skriv lige når det er implementeret, så vi kan kigge på det.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:29

hvad levere i kort og kontant forklare i Big Smile

kort hvad kunderne mener brug social medier der få jeres facebook siden vist og lader kunderne skrive der

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 03:30

Her har du dig et middelmådigt forslag. evt ryk lidt rundt og se hvad der konventer bedst.

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)