Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Shipping og andet fra Alibaba.com

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 19:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen.

Som nogle af jer nok ved, kører Alibaba med disse ''Bargain Buys''. Det har jeg lidt svært med at gennemskue. Hvordan får jeg fastslået pris til levering? Eksempel kan være denne her item: http://us.sourcing.alibaba.com/bargainbuys/bargain_buys_detail.htm?id=800001801&pid=544559433&tracelog=bb_item_544559433

Når jeg trykker på Submit order form, kommer jeg videre til en side hvor jeg skal vælge leveringstype. Men der kommer ingen leveringspris frem.. Hvad gør jeg?

Og en anden ting: Hvordan virker det med at vælge Air cargo eller Sea freight som levering? Det ser ud som om at varerne kun bliver sendt til en havn, hvad sker der så med varerne derfra?

På forhånd tak for hjælpen.

Mvh. Martin

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 19:55

Det er rigtig svært for sælgerne at fastsætte priser mm til hvert enkelt land, derfor kan det tit virker meget uoverskueligt.

Tag fat i sælgeren per mail, så får du de rigtige priser, og mulighed for at prutte lidt op priserne.

Tilmeldt 23. Jul 12
Skrevet kl. 19:59

Tak for svaret. Kender du til det med air cargo og sea freight?

Mvh. Martin

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:03
Tilmeldt 23. Jul 12
Skrevet kl. 20:05

Tusinde tak for din hjælp Jonas. Hav en god dag!

Tilmeldt 23. Jul 12
Skrevet kl. 20:13

Nu kan det godt være at jeg er lidt blind... Men hvordan sender jeg en PM? Kan kun finde gæstebogen :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:33
Tilmeldt 23. Jul 12
Skrevet kl. 20:39

Tusinde tak :-)

Fra Kbh
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Nordic Race Skrevet kl. 20:43

Så lidt da :)

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 20:45

Et rigtigt godt råd er at få det sendt med DHL og undgå postvæsnet i de lande.

Problemet er at når det kommer til DK, så åbner Post Danmark det og så kan der snildt gå 3-4 uger, før du har dine varer. Mangler der en faktura, så får du et brev ca. en uge efter varerne er kommet til Danmark. Så sender du kvitteringen ind til dem på mail og så går der 2-3 uger før de er toldbehandlet. Så går der 3-4 dage, før de ligger på posthuset.

Sender du med DHL, står værdien på pakkesedlen og det er den som bliver fortoldet. Det tager 2 timer max., efter den er kommet til DK.

Så det kan godt betale sig at bede om DHL, TNT UPS etc. når noget skal sendes fra udlandet.

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)