Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online forretningsidé - Skal du med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino

Jeg har en idé til en online service, som med rette udførsel, har et godt potentiale.

For mig er penge ikke alt, og det er derfor jeg gerne vil i gang med netop dette projekt, da jeg mener at idéen er noget som vil gavne mange af os. så hvis du skal være en del af det her, kræver det altså også at du brænder for koncept og forretningsudviklingen i sig selv, og ikke kun har profit for øje. 

Eftersom det er en internetbaseret service, søger jeg en der kan sin kodning. Jeg er selv uddannet multimediedesigner, og jeg vil koncentrere mig mere om frontend og markedsføringen.

Det er lidt sparsomt med oplysninger, det er jeg klar over. Jeg er enig med dem der siger, at man altså bliver nødt til at turde og fortælle om sin idé, men jeg vil dog ikke lægge den her, så den kan stå her til evig tid.

Så vis du er en knaldende dygtig programmør, og søger at blive en del af en ny forretning, så send mig endelig en privat besked. Så kan vi snakke videre der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Bump

Er der virkelig ikke en eneste, som er interesseret?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke sige hvad ideen er?

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 15:30

Hejsa!

Jeg tror at du må lægge nogle kort ud på bordet omkring hvad det handler om - Er det et nyt socialt medie? En ny søgemaskine? Et nyt forum? - Man kunne blive ved med at gætte sig frem!

Der er rigtig mange der har ideer som har potentiale til at blive succesfulde, men for at nå dertil og for at få det netværk - i denne forbindelse en god programmør - så må du også "tænde" folk lidt, for at få dem til at skrive til dig! :-)

Der er ingen der siger du skal beskrive din ide ned til mindste detalje herinde. Men kort fortælle hvad den omhandler!

Håber det kunne hjælpe lidt,

Ha' en rigtig god søndag!

Med venlig hilsen
Ken

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:59

Hej Ken

Problemet er, at idéen faktisk er så simpel, at det er umuligt at give en beskrivelse af den, uden egentlig at have fortalt hele konceptet. Det er i øvrigt en af grundene til, at jeg tror så meget på idéen.

Jeg kan derfor ikke sige meget mere her om den, end at det som sagt er en online service. Det er en "alm" hjemmeside, der har gavnlig information, inden for et specifikt område, til rådighed. Så kom der lidt mere viden alligevel, om formen ikke mindst ;)

Men tak for svar

Og en dejlig søndag til dig også

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:26
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej rasje.

Hvis du er interesseret i at få en samarbejdspartner som kan lave alt det grafiske er jeg klar :)

Mvh
Kasper

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:15

Hej Kasper

Som jeg skriver i mit indlæg, vil jeg selv tage mig af frontend delen/det grafiske. Men du er velkommen til lige at sende mig en personligt besked, så kan det være vi kan blive enige om noget alligevel.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)