Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Online forretningsidé - Skal du med?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:45
Hvor mange stjerner giver du? :

God eftermiddag Amino

Jeg har en idé til en online service, som med rette udførsel, har et godt potentiale.

For mig er penge ikke alt, og det er derfor jeg gerne vil i gang med netop dette projekt, da jeg mener at idéen er noget som vil gavne mange af os. så hvis du skal være en del af det her, kræver det altså også at du brænder for koncept og forretningsudviklingen i sig selv, og ikke kun har profit for øje. 

Eftersom det er en internetbaseret service, søger jeg en der kan sin kodning. Jeg er selv uddannet multimediedesigner, og jeg vil koncentrere mig mere om frontend og markedsføringen.

Det er lidt sparsomt med oplysninger, det er jeg klar over. Jeg er enig med dem der siger, at man altså bliver nødt til at turde og fortælle om sin idé, men jeg vil dog ikke lægge den her, så den kan stå her til evig tid.

Så vis du er en knaldende dygtig programmør, og søger at blive en del af en ny forretning, så send mig endelig en privat besked. Så kan vi snakke videre der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:03

Bump

Er der virkelig ikke en eneste, som er interesseret?

Tilmeldt 15. Dec 09
Indlæg ialt: 104
Skrevet kl. 15:15
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan du ikke sige hvad ideen er?

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Dec 10
Indlæg ialt: 214
Fra  Greatly Skrevet kl. 15:30

Hejsa!

Jeg tror at du må lægge nogle kort ud på bordet omkring hvad det handler om - Er det et nyt socialt medie? En ny søgemaskine? Et nyt forum? - Man kunne blive ved med at gætte sig frem!