Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på .mobi ønskes!

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej derude af, Aminoer!

Jeg er gået med på bøljen om mobilwebsites, da jeg jo selv udvikler dem og har derfor købt en .mobi. Jeg kunne godt tænke mig at I lige tog et kig på den og sagde hvad i synes.

Jeg lægger meget vægt på at .mobi'en skal ligne modersiden, men samtidig være en hurtig mobilvenlig side.

Mobilside. www.frax.mobi

Moderside: www.frax.dk

Ris, ros eller noget andet? :)

Mvh.

Niclas Hedam

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 14:42

Niclas Hedam:

Hej derude af, Aminoer!

Jeg er gået med på bøljen om mobilwebsites, da jeg jo selv udvikler dem og har derfor købt en .mobi. Jeg kunne godt tænke mig at I lige tog et kig på den og sagde hvad i synes.

Jeg lægger meget vægt på at .mobi'en skal ligne modersiden, men samtidig være en hurtig mobilvenlig side.

Mobilside. www.frax.mobi

Mvh.

Niclas Hedam

Hej Niclas,

Hvorfor holder du dig ikke til standarderne og opretter et subdomæne: m.frax.dk ?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:44

Patrick Olsen:

Niclas Hedam:

Hej derude af, Aminoer!

Mobilside. www.frax.mobi

Mvh.

Niclas Hedam

Hej Niclas,

Hvorfor holder du dig ikke til standarderne og opretter et subdomæne: m.frax.dk ?

Fordi jeg generelt ikke holder mig til standarderne. Jeg vil gerne være anderledes, hvor det er muligt og så synes jeg det er lidt fedt med et .mobi domæne :-)

Fra Ølstykke
Tilmeldt 18. Jul 09
Indlæg ialt: 1604
Fra  Better-Web ApS Skrevet kl. 15:03

Niclas Hedam:

Fordi jeg generelt ikke holder mig til standarderne. Jeg vil gerne være anderledes, hvor det er muligt og så synes jeg det er lidt fedt med et .mobi domæne :-)

Generelt set er det bedst at holde sig til hvad folk kender. Dit job er jo netop at gøre det så nemt for dine brugere som overhoved muligt. Men igen - valget er helt op til dig.

Held og lykke med det hele :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:17

Patrick Olsen:
Held og lykke med det hele :-)

Tak du :)

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:13

jeg ville på kontakt siden lave en kontaktformular så er det lettere at kontakte dig og du viser du kan lave en kontaktformular

alle titler på siden er ens lav dem unikke på hver eneste side og udnyt gerne google viser op til 70 tegn

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)