Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Plastik blomster og planter søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 14:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg står "snart " og skal bruge plastik blomster og planter samt plantedele i forbindelse med noget fotografering jeg er i gang med.

Det jeg lige pt. mangler er mynte toppe. har godt nok mynte i haven, men vinteren nærmer sig og så er det slut med mynte i haven.

*Er lidt tidligt ude efter det, men skal være sikker på at kunne finde når det skal bruges :)

Bliver spændende at se hvad der kommer :)

Det er et krav er at de ser ægte ud.

Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 14:58

Hvor meget skal du bruge? Vil det ikke være nemmere, at tage til en større planteskole? Evt. en akvarieforretning (Petworld, Maxi-zoo osv) de har rigtig mange planter i plastik, man ikke kan afgøre om er ægte eller falske, før man rører dem.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:02

Kasper K:

Hvor meget skal du bruge? Vil det ikke være nemmere, at tage til en større planteskole? Evt. en akvarieforretning (Petworld, Maxi-zoo osv) de har rigtig mange planter i plastik, man ikke kan afgøre om er ægte eller falske, før man rører dem.

Antal er forskelligt. Afhænger af mange forskellige ting. Men ikke mere end 3 af hver type. 
Der er hverken planteskoler eller akvarie  forretninger i denne del af landet som har det jeg skal bruge (og tage til København vil koste mere end bare at købe en ny mynte eller anden plante hver gang der skal bruge et par blade. Så derfor ikke nemmere :)
Fra Viby J
Tilmeldt 23. Jun 12
Indlæg ialt: 168
Skrevet kl. 15:24

Hej Kim,

Det er i orden, det var bare en tanke. :) Håber nogle har hvad du skal bruge. :)

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen

Kasper k

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 15:27

Kasper K:

Hej Kim,

Det er i orden, det var bare en tanke. :) Håber nogle har hvad du skal bruge. :)

Fortsat god dag,

Med venlig hilsen

Kasper k

Håber jeg også der er nogen der har. Ellers må jeg bare fryse noget ned og tage billeder imens det er frossen.
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)