Nå OK - det gik .. men det ser stadig underligt ud
En blanding af den enkelte sides titel og 'Site title' og 'tag-line'. Kan man mon bytte om på de to, sådan at site title og tagline står først og derefter sidens title? Det vil være kønnere ..
Det vil have meget negativ indflydelse på din SEO. Du skal altid have sidens unikke navn først i din <title>.
Ja - det kan jeg godt se. Men site-titlen (den generelle) kommer bagved page-titlen (den specifikke). Jeg har set på et par store websites - dr.dk og au.dk - der står alene sidens titel i browserens bjælke. Måske skal jeg så bare fjerne sitens generelle titel, hvis man kan det?
Det vil have meget negativ indflydelse på din SEO. Du skal altid have sidens unikke navn først i din <title>.
Ja - det kan jeg godt se. Men site-titlen (den generelle) kommer bagved page-titlen (den specifikke). Jeg har set på et par store websites - dr.dk og au.dk - der står alene sidens titel i browserens bjælke. Måske skal jeg så bare fjerne sitens generelle titel, hvis man kan det?
Nemlig. Hvis jeg ikke tager helt fejl kan du gøre det under Indstillinger->Generalt
Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.