Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på nyt website

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Tjæreborg
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 1
Fra  Tjæreborg blikkenslagerforretning aps Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har lige fået lavet et website (http://tjaereborg-blikkenslagerforretning.dk) og har ingen erfaring med det , kunne godt tænke at få lidt indput om resultatet , både godt og dårligt og hvad jeg kunne gøre anderledes og måake bedre.

Hilsen Anders

 

Fra Næstved
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 222
Fra  http://www.lokalmåtteservice.dk Skrevet kl. 22:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders Jensen:
Jeg har lige fået lavet et website (http://tjaereborg-blikkenslagerforretning.dk) og har ingen erfaring med det , kunne godt tænke at få lidt indput om resultatet , både godt og dårligt og hvad jeg kunne gøre anderledes og måake bedre

Hej Anders ... jeg syntes helt klart der mangler nogle billeder - ikke kun i galleriet, men bl.a. på forsiden - det jeg ser først er TJfilm.dk. På forsiden syntes jeg der skal være et billede af "giraffen" i arbejdstøj på vej ud til en ny opgave.

under firmaprofil kunne der godt stå lidt mere syntes jeg - er du alene eller har firmaet xx ansatte samt hunde Viggo på kontoret .. eller et eller andet mere end de 2 linier.

Måske du skulle overveje et "rigtigt logo" - som du jo så også kunne bruge andre steder.

vh

Peter

Fra Nykøbing Sj
Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 855
Fra  Jimmis garage Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Tillykke med den, det er altid rart at få sådan noget online.

Nå men du ville have feedback på din hjemmeside ;-) 

Jeg syntes, den er ret kedelig og syntes ikke designsmæssigt den godt lavet, for mig er det ikke tidssvarende. Den har et touch af 90erne storhedstid. Den ligner en hjemmeside, der er lidt ked af det og lidt træt ;-) 

Men nu skal du huske, at det er svært at diskutere sag, så det er bare min holdning.

Jeg ville få nogle flere farver på og så nogle bedre tekster. Få et tekstforfatter på, som kan lave dine salgstekster, for husk på det er dit udstillings og salgsvindue ;-) 

Held og lykke med det ;-) 

Vh Jimmi

Fra Give
Tilmeldt 29. Feb 08
Indlæg ialt: 34
Fra  cnh.dk Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med dit website!

Designet kunne godt trænge til en overhaling, det ligner desværre noget som er lavet i år 2000. Den grønne farve er meget dominant og det passer måske ikke så godt til en blikkenslager, passer bedre til en blomsterbutik eller lign.

Reklamen for TJFilm i bunden af din hjemmeside er meget dominant og stjæler opmærksomheden, ligner mest noget ham der har lavet siden har indsat for at forbedre hans egen forretning.

Iøvrigt så sælger billeder langt mere end ord, så et godt billede af dig og dine medarbejdere, ville virke godt, det må TJFilm da også kunne klare :-)

Det ville være godt at hive nogle af dine kompetencer/opgaver helt ud på forsiden, så vil det også performere bedre i søgemaskinerne. Hvis jeg f.eks. søger på "reperation af skotrender i esbjerg" skulle din hjemmeside jo gerne komme op i Google.

Det var lidt kommentarer, råt for usøddet, håber du kan bruge det til noget konstruktivt.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:13
Hvor mange stjerner giver du? :

få et nyt domæne navn det er meget langt og er svært lige at huske 

siden den er efter min mening overdrevet grøn og der mangler et godt logo på siden der er sigende om sidens emme 

jeg kan se det er en reklame fotograf der har lavet siden god ide den får taget nogle billeder hvor i er ude at arbejde det ville klart sælge siden bedre 

meget ens titler på siden lav dem mere unikke på siden og mere sigende om den undersides emme 

få gerne social medier på siden såsom google plus og facebook især 

tekst må gerne skrives mere om jer uddannelse i gang og gerne lidt referencer fra jeres opgaver 

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 23:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er ok sat op, men der mangler noget indhold. Der er også en alt for stor afstand fra kanten af indholdboksen og ind til teksten. Prøv at få den venstre justeret. Det gør nemlig at man ikke ser hele teksten uden at skulle scrolle over til højre.

Specielt på smartphones

/Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Først og fremmest er hjememsideadressen for lang
kan i evt. forkorte den til enkelte bogstaver vil folk nemmere huske den, muligheden for tastefejl minimeres og muligheden for bedre eksponering i visitkort og brevpapir bliver betydelig højere. 

Den er utrolig meget grøn.... for meget hvis du spørger mig... 

Hvorfor har en blikenslagerforretning en Gæstebog? giver ingen mening... det var en smart feature i 90'erne

Der mangler lækre billeder der fortæller historien hvis jeg ikek vil læse elelr i hvertfald billeder der giver mig lysten til og læse hvad der står.

Dernæst unger punktet "opgaver" kan man godt lave en mere simpel opdeling med punktopstilling. 

Sidste men ikke mindst så linierne i bunden:
Copyright © 2012. All Rights Reserved.

Designed by Reklamefotograf and TJFILM CMS hjemmesider

Bør skrives elelr laves på en mindre iøjnefaldende måde. Jeg ved godt det er jeres visitkort/reklame, men kommer jeg til sådan en kedelig hjemmeside så er det negativ reklame... og det er ikek for at være høj i røven, men All Rights Reserved, Hvad pokker er der man kan kopiere fra den som er unikt...

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders.

Tillykke med det. Det er altid en dejlig fornemmelse!

Som de andre også skriver, skal du have noget ved designet.

Så hvis du vil have et professionelt team til at lave noget design, f. eks. logo, visitkort eller banner, så kan du tage fat på mig
kasper@ehandballmanager.com
Vi har en kampagne kørende lige nu, så du sparer rigtig meget.

Mvh

Kasper


Fra Esbjerg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 164
Fra  Ledz Media Skrevet kl. 00:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders, jeg tror uden at nedgøre dit sikkert hårde arbejde alt for meget, men at et nyt og mere opdateret design ville sælge noget bedre for dig, med bedre tanke på farver, billeder, opsætning m.m.

Hvis du ønsker et billigt tilbud på dette, er du meget velkommen til at sende en email simon@ledz.dk

Fra Grindsted
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 320
Fra  CRC Scriptor Skrevet kl. 01:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Anders

Du får det råt for usødet - tag det som konstruktiv kritik - for det er meningen med det.

1. Logo i bunden af siden fra din "webdesigner" skal ikke være på din firmas professionelle butiksvindue på nettet - det er en no go!

2. Gæstebogen - hvad vil du gerne med den - hvis du skal have noget, må det være en omgang referencer, det vil se mere prof ud.

3. Hvad laver du af arbejde - når jeg som kunde kommer ind på hjemmesiden, er det vigtig for mig at kunne se og fornemme det med det samme. Så her skal billeder og tekst fortælle det - det gør de ikke nu - det er fotografen, der får alt fokus.

4. Er blå ikke en bedre farve til en blikkenslager? Den grønne symboliserer mere natur og miljø...

5. Flere undersider til dine kompetencer - gerne med sælgende beskrivelser og billeder - Google vil elske dig for det og kunderne også. Det går ikke at du bare lister dem op? Hvorfor skal jeg vælge dig - vis og fortæl mig hvorfor!

6. Få lavet en lille video eller 3, der kan vise dine kompetencer, dig og virksomheden fra sin bedste side.

7. Mere Call to action relateret materiale på hjemmesiden, så du kan få flere henvendelser.

8. Webdesignet skal opdateres til noget tidssvarende - det du har er ok - men gratis eller for 250 kr. Kan du få et lækkert Wordpress tema. Det vil løfte dit butiksvindue på nettet meget.

9. Hvad er din strategi i forhold til brug af hjemmesiden markedsføringsmæssigt?

Det var mine umiddelbare tanker...

Carsten

Vil du gerne have stærke, konvertérbare tekster - klikker du her 

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)