Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Google søgeordsværktøj, præcist søgeord?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har et spørgsmål vedrørende google søgeordsværktøj som jeg ikke har kunnet finde et svar på :/

Hvis jeg søger på f. eks. toyota og den siger at der er 20.000 månedlige søgninger.

Er det så 20.000 som kun søger på toyota?

Eller er det f. eks. de 20.000 som søger på toyota avensis, toyota yaris osv. summeret. Selvom der måske kun er 1.000 som kun søger på ordet toyota?

Jeg har fået på fornemelsen at det er nr. 2 som er gældende men er ikke sikker. I så fald hvordan finder man så ud af hvor mange som kun søger på toyota?

Ps. jeg har undladet at sætte "gåseøjne" omkring søgeordene da i ikke skal tro at jeg vil finde hvor mange som laver en ordret søgning på det ;)

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1754
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:11

Skriv [toyota] så får du dem der KUN skriver toyota.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 21:15

Tror 20.000 der søger på Toyota/md. er meget realistisk, men ved ikke :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:22

Vælg eksakt fremfor fleksibel. Dog kan du ikke regne med det, det er estimater - derfor skal du ikke tage det 100% for gode varer, men bruge det som en estimater.

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra holsted
Tilmeldt 13. Apr 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 22:33

Resultatet er nu det samme med  [] eller ej.

Jeg kan bare ikke forstå hvis det kun er dem som søger på det uden nogle andre ord. 

F. eks med ordet billig, den siger der er 1.2 mio. månedlige danske søgninger og der er jo efter min overbevisning ingen der kun søger på ordet billig men mange som søger på det sammen med flybilleter, iphone osv.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 22:35

Så kigger du på Global fremfor Lokal, eller også har du ikke sat den til Danmark som geografisk område samt dansk som sprog. Ude i venstre side skal du som sagt også sætte den til eksakt fremfor fleksibel. Glem [] det er ligemeget hvis du gør ovenstående. 

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 22:55

"[]" sikrer bare, at det er den eksakte og ikke med andre ord :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)