Jeg har i forbindelse med lanceringen af vores nye hjemmeside, besluttet at tage tørn den SEO. I den forbindelse er jeg øjeblikkeligt igang med at kigge lidt nærmere på linkbuilding. Da jeg i dag forsøgte at tjekke mine indgående links på backlinkwatch.com, viste det til min overraskelse et tomt resultat. Så spørgsmålet, som vi endelig er fremme ved, er; Hvorfor kan jeg ikke se mine backlinks? Er der noget galt i opsætningen af hjemmesiden, eller bruger jeg et forkert værktøj til at finde dem?
Nu er dit site kun få dage gammelt, så du må lige have lidt tålmodighed.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
den viser faktisk et links https://www.majesticseo.com/reports/site-explorer/summary/azurmedia.dk?IndexDataSource=F
grunden til links er fordi amino.dk er et stærkt links fordi amino.dk bruger sider tit opdatere siden og sker hele tiden siden noget og mange linker til amino.dk fordi siden er så god
andre stærke links er presse sider og der findes flere bloggen der har gode sider hvor du skrive til om de vil linke til dig skriv hvor god din side er de linker til dig så lav en super side og vær ikke bleg for at være aktive skrive løs ud på presse sider med mere
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Der går ofte op til 1 måne før du kan se de fleste backlinks.
Jeg vil forslå at du benytter Google webmaster tool da det er gratis og nemt at gå til.
18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media
Jeg har i forbindelse med lanceringen af vores nye hjemmeside, besluttet at tage tørn den SEO. I den forbindelse er jeg øjeblikkeligt igang med at kigge lidt nærmere på linkbuilding. Da jeg i dag forsøgte at tjekke mine indgående links på backlinkwatch.com, viste det til min overraskelse et tomt resultat. Så spørgsmålet, som vi endelig er fremme ved, er; Hvorfor kan jeg ikke se mine backlinks? Er der noget galt i opsætningen af hjemmesiden, eller bruger jeg et forkert værktøj til at finde dem?
På forhånd tak!
Du kan se svaret her http://www.amino.dk/forums/t/169842.aspx
Spørgsmålet er hvorfor det overhovedet er vigtigt for dig om et eller andet tilfældigt backlink-tjekker-site kan se dine backlinks?
Når du selv sidder og laver backlinks kan de jo se dem, og du kan også se dem Google kan se, i webmastertools.