Jeg har lavet hjemmesiden www.e-bil.dk som er et nyt community / debat side, dem er der ret mange af og derfor vil vi prøve at skille os ud med den videns database vi er ved at opbygge.
Mange som står og skal købe bil spørger tit i div. fora på nette om deres bil har tandrem eller kæde og det er ikke sådan lige til at vide og tit får man et forkert svar fra brugerne af forummet man nu skriver i :-(
Derfor har vi lavet en videns database hvor man netop kan finde en oversigt over hvilken bilmodeller der enten har tandrem eller kædetræk.
Der er også dæktryk databasen som folk også tit har spørgsmål til.
Der er ca. 150 bilmærker / modeller pt. og der kommer ca. 20 nye til dagligt.
Hvad synes i om konceptet som i kan læse mere om her
få mere gang i siden husk bliv ved med at med bloggen om nyheder på siden
forummet få dine venner , familie med mere i starten også en god ide selv opret spørgsmål som en bruger du opretter og du svare , til der er lidt gang i forummet forsæt sådan de færreste vil debattere i et forum hvor der er ingen indlæg
på kontakt siden skriv gerne flere info der på adresse og gerne cvr nummer vis det haves det skaber troværdig over tryghed over din side
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Tak for dit svar, men jeg kan desværre ikke se at du udtaler dig om selve database projektet? det du skriver om selve siden er jeg klar over og arbejder med det, så den kan blive top klasse...hen af vejen ;-)
håber at du vil læse mit første indlæg igen og komme med lidt råd ;-)
Tak for dit svar, men jeg kan desværre ikke se at du udtaler dig om selve database projektet? det du skriver om selve siden er jeg klar over og arbejder med det, så den kan blive top klasse...hen af vejen ;-)
håber at du vil læse mit første indlæg igen og komme med lidt råd ;-)
lidt billeder på siden der
for ens farver på siden , jeg synes du godt kunne vælge en tekst farve længere væk fra baggrunds farven så siden er mere læse venlige
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Jeg købte en fabriksny bil for et par uger siden, og det er den første helt nye bil jeg har ejet. Så jeg var i tvivl om jeg burde køre den lidt mere forsigtigt i starten, og køre den til som man skulle i "gamle" dage, eller om jeg bare kunne sparke til den fra dag 1.
Jeg spurgte på et stort bilforum, og fik mange vidt forskellige svar. Så jeg endte med at blive mere forvirret end jeg allerede var. Hvis nu der havde været en moderator, eller noget i den stil, som havde dybdegående viden, som kunne have sikret et korrekt svar, havde det været rart.
Det kan både være en fordel og en ulempe at spørge i et forum, da der en masse viden som brugerne har eller tror de har, men tørre tal lyver ikke og på vores side kan man altid spørge ind til en bestemt bil, da vi har adgang til de databaser som ligger inde med data på over 6500 bilmodeller.
Jeg forstår ikke at du ikke har lavet noget adgang på sitet også har den der og at man evt. køber adgang eks. 24 timer eller 48 timer for et mindre beløb og hvis du vil være mere sikker på at ikke kopier det hele så kunne man lave det sådan at man køber til den enkelte bil model