Hej. Jeg vil gerne have mere info om Tiger of Sweden boxershorts og Miss Sixty jeans, tak. chrisfriis (a) youmail.dk Gerne både billeder, størrelser og pris. :) Mvh |
Hej :)
Gerne et billed af Levis punge + tasker + pris.
Hej. Jeg vil gerne have mere info om Tiger of Sweden boxershorts og Miss Sixty jeans, tak. chrisfriis (a) youmail.dk Gerne både billeder, størrelser og pris. :) Mvh |
Hej :) Gerne et billed af Levis punge + tasker + pris. |
Her er et link til Adidas KLIK HER. 20 euro for tshirt eller 50 euro for trøjen... Alle andre skulle have fået en mail. Beklager stilheden, men vi har haft internet problemer siden i Fredags...
|
send alt hvad du har af info på alt hvad du måtte have tilbage og hvad du kan skaffe på ali_moro@live.dk på forhånd tak |
Hej Vil meget gerne se liste/billeder af det du har tilbage. |
Så er der sendt en mail til alle. Jeg beklager den lidt lange svar tid, men vi har mega problemer med internettet pt, så der er desværre ustabile svartider... |
Du må meget gerne sende en opdateret liste af hvad du har tilbage til madsdamsorensen@gmail.com |
Jeg vil gerne have billeder, størrelser og pris på Adiddas trøjer og "poloer fra forskellige mærker" (hvis du har poloer fra lacoste eller burberry) |