Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor køber I emballage?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg sidder i øjeblikket i opstartsfasen af min webshop og er kommet til det skridt, hvor jeg skal have fundet et sted at købe emballage.

Derfor ville jeg gerne høre jeres erfaring, med købe af emballage her i landet, såvel som i udlandet. Kan det betale sig at købe emballage fra udlandet? Er det af ordenligt kvalitet? Eller bør man holde sig til en dansk leverandør af, hvad det angår?

Som sagt, så er først lige på nippet til at starte, så det er højst sandsynlig et meget begrenset antal ordre jeg får ind. Derfor er min egen vurdering af sagen også, at det ikke kan betale sig for en nystartede webshop?

I såfald, hvornår kan det betale sig? Hvor mange ordre skal man op på? 

Mvh. Anders

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 14:50

Hej Anders,

Vi køber ind hos Jakodan. Vi har endnu ikke prøvet at købe emballage fra udlandet, da vi har været tilfredse med Jakodan.

Tilmeldt 9. Sep 11
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 14:58

Charlie Johansen:

Hej Anders,

Vi køber ind hos Jakodan. Vi har endnu ikke prøvet at købe emballage fra udlandet, da vi har været tilfredse med Jakodan.

Hej Charlie

De ser skam hellere ikke dårlige ud. Meget fornuftige priser, men hvad med kvaliteten, er emballagen, er denne også i top? 

-Anders

Fra Odense
Tilmeldt 4. Jun 06
Indlæg ialt: 953
Fra  Veronté Skrevet kl. 14:59

Jeg handler ved Grafical - gode priser og altid hurtig levering (dag-til-dag stort set altid).

Mvh., Elias Sørensen

Ved siden af mit arbejde som udvikler, sælger jeg også sokker på nettet :o)

Fra Brønshøj, Kbh
Tilmeldt 27. Oct 09
Indlæg ialt: 143
Fra  KCB Group S.M.B.A. Skrevet kl. 15:15

Vi har lige købt hos Jakodan, og jeg synes kvaliteten af emballagen er god, har faktisk ikke rigtigt så meget at sætte fingeren på! 

Leveringen var sådan set også smertefri (Udover Post Dk drillede os lidt)

Fra Hjørring
Tilmeldt 29. Nov 11
Indlæg ialt: 83
Fra  www.salop.dk Skrevet kl. 15:24

Køber dem i den lokale konto&papir - De er har næsten alt, og hvis de ikke har, så bestiller de dem hjem for en :-)

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:01

Anders_bp:

Hej Charlie

De ser skam hellere ikke dårlige ud. Meget fornuftige priser, men hvad med kvaliteten, er emballagen, er denne også i top? 

-Anders

Ja den er fin Smile

De sendte et par paller afsted samme dag som vi bestilte dem, så leveringstiden er også rigtig god.

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 148
Fra  Swingcar.dk - Drøn sjovt legetøj til børn Skrevet kl. 17:28

Vi bruger SCA Emballage. Dem har vi været meget tilfredse med.

Mvh/Kjeld

Har du set den nye alu løbecykel fra Puky?

Fra København
Tilmeldt 14. Jul 12
Indlæg ialt: 30
Skrevet kl. 17:34

Anders_bp:
Derfor ville jeg gerne høre jeres erfaring, med købe af emballage her i landet, såvel som i udlandet. Kan det betale sig at købe emballage fra udlandet? Er det af ordenligt kvalitet? Eller bør man holde sig til en dansk leverandør af, hvad det angår?

Hvad har du tænkt dig at sælge? Emballagen som du skal bruge afhænger jo af varen der skal pakkes ind ;-). Mht. til om det kan betale sig at købe fra udlandet, tror jeg ikke der er noget nævneværdigt at spare, når du samtidig skriver, at du højst sandsynligt kun for et begrænset antal ordrer ind.

Med venlig hilsen,

Jens

Tasker, Macbooksleeves, Punge, iPad & iPhone covers på Bagspace

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 17:40

www.billigemballage.dk 

Fin pris og kvalitet.. :)

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf