Hej herinde For at lære lidt om SEO og linkbuilding, og for at se hvad konkurrenterne gør, så har jeg prøvet at tjekke dem der ligger som nr. 1 når man søger på kontorstol nemlig kontor-moebler.dk Jeg har brugt denne side: http://www.backlinkwatch.com De har iflg. siden 1000 indgående links. Det i sig selv er der jo ikke noget galt i MEN: 1) Anker teksten i stort set alle deres links er: Kontorstole 2) Alle links er fra udenlandske domæner som .de .it osv... EFter hvad jeg har lært her på Amino, så er dette et kæmpe problem fordi: 1) Efter Pandaen så bliver man straffet hvis man bruger samme ankertekst til indgående links 2) Så vidt jeg har forstået, så giver det ikke meget værdi med links fra udenlandske sider. Er det mig der har misforstået, eller gør de det helt forkert? Og hvis de gør det forkert, hvorfor ligger de så helt i top på Google???? Håber der er nogen der kan lære mig lidt :) Hilsen Morten |
Det virker fint begge dele. Problemet er at om et halvt år ligger de nok ikke på den placering, det er i hvertfald en farlig strategi at bygge sit firma op omkring.