Hej herinde Vores site om kontorstole skal udvides og suppleres op med et bredere udvalg af kontormøbler - heriblandt skriveborde. Jeg er blevet godt inspireret af tråden "vis mig dit iværksætter kontor / skrivebord" for noget tid siden, men nu vil jeg også meget gerne høre DIN mening. Hvilke af nedenstående skriveborde ville være mest interessant hvis DU skal have nyt skrivebord? De flotteste er selvfølgelig lækrest, men husk også at tage stilling til prisen / kontra design / features etc. Hvis du gider give din kommentar med her, så vil det være en kæmpe hjælp - det kan hjælpe os med at arbejde med den rette leverandør. Forslag 1: Skrivebord med bue - inkl. "kabel management" dvs. hul til kabler, samt kabelskjuler i benet (kabler/ledninger kører så inden i benet så de er helt skulte) Bemnærk - frontpladen er inkl, men kan udelades hvis man ikke kan lide den. Noget man normalt betaler ekstra for. Kommer både som højre og venstre vendt. Pris ca 1600,- for denne størrelse. Andre størrelse også muligt Skrivebord ligeledes med kabel management og frontplade. Pris: 1350,- for denne størrelse - andre størrelser også muligt Denne leverandør har selvfølgelig også andre matchende kontormøbler såsom arkivskabe reoler osv. Se inspiration her: Forslag 3 BEMÆRK: Her ses 2 borde stilt op mod hinanden. Prisen er kun for det ene bord :) Det er inkl reol på den ene side og skuffe på den anden side. Optimal udnyttelse af plads Mål er: 165x70x102cm Pris: ca 1600,- Forslag 4 OBS prisen er kun for selve skrivebordet. Mål: 210x100x76cm Pris: 3900 Jeg vil sætte virkelig store pris på det hvis der er noget der vil give deres mening til kende :) Mvh Morten |
Bummuelum
ER der slet ingen der gider kommentere på denne tråd?
Hilsen Morten