Håber lige at i har 2 min til at svare mig på om min side www.sexkanin.dk er mobil- og tablet venlig?? Retter den sig ind, så den passer til dem eller ikke?
Fordi jeg spørg, er udelukkende fordi at jeg ved hvornår man opfatter at den er brugervenlig på mobilen eller ens tablet.
Som jeg ser det, så er din hjemmeside ikke specifikt optimeret til mobillen eller tablets. Man får som sådan blot den hjemmeside som man ser ved at gå til www.sexkanin.dk igennem din browser på computeren. På tablets ser jeg det ikke som noget problem at surfe rundt på din hjemmeside i normal størrelse, hvor er det på mobilen naturligvis bliver lidt småt - men så kan man selvfølgelig zoome :)
Den passer fint til min windowsphone (Nokia Lumia 900) En ting jeg ikke forstår. Alle sexsider ser altid så billige ud. Samt din. Specielt logoet. Hvorfor ikke få lidt mere stil over den?
Du kan kontakte os på mail - Kasper@ehandballmanager.com
Der er en tommerfinger regel der siger, at hvis din HTML kode overholder standarderne (http://validator.w3.org/) så vil den se fornuftig ud på langt de fleste smartphones, tablets osv.
Derudover kan du få flere addons til Firefox, som går ind og parser din webshop som var det en håndholdt enhed. Så det er bare igang med at teste.
@-Kasper.. Det var da ikke så godt at jeg var under den kategori :( i dine øjne. Men så synes jeg at du skulle prøve at komme med et forslag til hvad der skulle laves om og hvordan det skulle se ud, samt en pris selvfølgelig :)
Din hjemmeside/shop er er ikke mobil venlig i mine øjne.
Du kan selv teste på din desktop hvis din ie ikke fylder hele skærmen kan du tage fat i højre side og flytte den mod venstre. Indholdet på din hjemmeside skal flytte med helt ind til ca. størrelsen på en mobil enhed uden at der kommer en sitebar nederst.
I en tidligere tråd stillede Ole - www.fairtime.dk til rådighed for test på responsive design - prøv det samme med denne hjemmeside og du kan se hvad jeg mener.
Hvis jeg var dig, ville jeg ikke bekymre mig voldsomt over, at hjemmesiden ikke ser helt perfekt på enkelte medier såsom specifikke telefoner m.m. - medmindre du naturligvis kan se, at en stor procentdel af dine besøgende kommer fra tablets eller mobiltelefoner :)