Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er min webshop mobil- og tablet venlig???

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Indlæg ialt: 501
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Håber lige at i har 2 min til at svare mig på om min side www.sexkanin.dk er mobil- og tablet venlig??
Retter den sig ind, så den passer til dem eller ikke?

Fordi jeg spørg, er udelukkende fordi at jeg ved hvornår man opfatter at den er brugervenlig på mobilen eller ens tablet.

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 13:27

Hej Danny,

Som jeg ser det, så er din hjemmeside ikke specifikt optimeret til mobillen eller tablets. Man får som sådan blot den hjemmeside som man ser ved at gå til www.sexkanin.dk igennem din browser på computeren. På tablets ser jeg det ikke som noget problem at surfe rundt på din hjemmeside i normal størrelse, hvor er det på mobilen naturligvis bliver lidt småt - men så kan man selvfølgelig zoome :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:28

Den passer fint til min windowsphone (Nokia Lumia 900) En ting jeg ikke forstår. Alle sexsider ser altid så billige ud. Samt din. Specielt logoet. Hvorfor ikke få lidt mere stil over den?

Du kan kontakte os på mail - Kasper@ehandballmanager.com

Mvh
Kasper

Fra Greve Strand
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 13:35

Der er en tommerfinger regel der siger, at hvis din HTML kode overholder standarderne (http://validator.w3.org/) så vil den se fornuftig ud på langt de fleste smartphones, tablets osv.

Derudover kan du få flere addons til Firefox, som går ind og parser din webshop som var det en håndholdt enhed. Så det er bare igang med at teste.

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 13:53

Tusind tak for hjælpen til jer :)

@-Kasper.. Det var da ikke så godt at jeg var under den kategori :( i dine øjne. Men så synes jeg at du skulle prøve at komme med et forslag til hvad der skulle laves om og hvordan det skulle se ud, samt en pris selvfølgelig :)

Mvh.
Danny 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:10

Logo laver vi for 500 kr. Vi køre efter no cure no pay.

Dine kategorier i siden er ikke sat lige op, på min mobil:)

Topbanneret synes jeg du skal droppe, og dine bannere skal udvise kvalitet. De ser ud som om de er fra år 2000

Fra Aabenraa
Tilmeldt 18. Jan 11
Fra  DC-Invest Skrevet kl. 14:59

Hmm.. Du skriver at Topbanneret skal helt væk!! Hvorfor? Og hvad ville du ellers have der i stedet for?

Hvad mener du med dette? Dine kategorier i siden er ikke sat lige op, på min mobil:) 

Kan se at på mobilen er kategorierne åben.. Hvilket jeg ikke lige kan forstå, da de er lukket på pc'en, hvilket de også burde være. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 241
Skrevet kl. 00:12

Hej Danny

Din hjemmeside/shop er er ikke mobil venlig i mine øjne.

Du kan selv teste på din desktop hvis din ie ikke fylder hele skærmen kan du tage fat i højre side og flytte den mod venstre.
Indholdet på din hjemmeside skal flytte med helt ind til ca. størrelsen på en mobil enhed uden at der kommer en sitebar nederst.

I en tidligere tråd stillede Ole - www.fairtime.dk til rådighed for testresponsive design - prøv det samme med denne hjemmeside og du kan se hvad jeg mener.

god weekend

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 00:12

Hvis jeg var dig, ville jeg ikke bekymre mig voldsomt over, at hjemmesiden ikke ser helt perfekt på enkelte medier såsom specifikke telefoner m.m. - medmindre du naturligvis kan se, at en stor procentdel af dine besøgende kommer fra tablets eller mobiltelefoner :)

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 09:14

Jeg vil bestemt bekymre mig!!

Ca. 20% af verdens Internet surfer og handel foregår fra en mobil eller tablet enhed og det tal stiger støt for hvert år der går.

Med mindre du kan se din målgruppe slet ikke bruger dette.

Så få det rettet til vil jeg tilråde dig

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)