Hej Jimmy
Jeg synes, emnerne på bloggen er interessante, så det synes jeg sagtens, du kan fortsætte med. Og hvis det er det, der interesserer dig, så er der jo ingen grund til at skrive om det, du tror, folk gerne vil læse om. Der skal helt sikkert nok være flere potentielle læsere til din blog.
Jeg kan godt lide, at man får din personlige vinkel, og at du samtidig sørger for at underbygge med facts, når du skriver om f.eks. Facebook.
En ting, jeg dog ville ændre med det samme - menuboksen til højre, som følger med, når man scroller ned. Det er så generende, at jeg normalt ville have klikket væk uden at have læst et helt indlæg. Læg gerne menuen i en fast højreboks eller øverst.
Som det nævnes ovenfor, synes jeg også, du skal tilføje en "læs mere"-funktion, så man ikke ser det hele af alle indlæg. Det er godt med en lille teaser, så man selv kan bestemme, om man vil læse videre, og så bliver forsiden heller ikke så lang at skulle scrolle nedad.
Jeg er også enig i, at brug af billeder og punktopstillinger vil gøre bloggen mere læsevenlig. Det samme ville en anden font til overskriften, som ser lidt utydelig ud (prøv evt. med den samme som til resten af teksten, bare større) og nogle kortere afsnit. 5 linjer pr. afsnit bør være maks. Lidt korrekturlæsning kunne også være en god ide. Der mangler nutids-r hist og her, og nogle ord er delt i to, hvor de bør være sammensat.
Din header, synes jeg, er lidt intetsigende - og den fylder meget. Den fortæller ikke rigtig noget om, hvad man kan forvente at få ud af at læse din blog. Der står bare dit navn, og at du er ung iværksætter.
Som Michael også skriver, så er det vigtig med nyt indhold. Jeg kan se, at første indlæg er fra februar, men der er ikke mere end 7 indlæg. Sæt dig gerne et mål om f.eks. ét indlæg om ugen eller hver anden uge. Men du skal jo selvfølgelig kun skrive, når du har noget vigtigt at fortælle.
Og ja, prøv da med et par videoindlæg. Se, hvad du selv synes om det, og hvilken respons du får. Og hvis det spiller, så kan du jo sagtens fortsætte med det.
Held og lykke med bloggen.