Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vurdering af indhold af min blog

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Indlæg ialt: 214
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 13:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Aminoer

Jeg er så småt begyndt med at blogge igen og er stadigvæk meget ny inden for blogging. :) Jeg vil meget gerne høre jeres mening omkring selve indholdet af min blog - er det værdifuldt og spændende nok? Skal jeg måske variere med video indlæg?

Mange tak på forhånd! :P

Her er et link.

www.jimmywingtonle.dk 

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 13:45

Det ser meget godt ud, men hvad er formålet med bloggen? Vil du tjene penge, vil du blogge til familien og vennerne - hvad vil du opnå med bloggen? Hvor er den om 5 år?

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 13:48

Jeg har ingen intentioner om at tjene på bloggen. Som du kan se i kategorien, så vil jeg ikke blogge om mad og byture, men derimod skabe noget værdifuldt til iværksættere. Jeg vil gerne ud med den viden og erfaring jeg har og får hen ad vejen. :) Om 5 år ville det være rart med et par faste læsere ;) 

Tilmeldt 10. Jun 11
Indlæg ialt: 41
Fra  Effektiv Slankekur Skrevet kl. 14:25

Kig evt. på andre blogs som du kan identificere dig med, jeg ville starte med Mikael Riecks side www.antphilosophy.com, kig eventuelt på hvordan han laver artikler der adresrer et behov hos hans læsere.

Jeg ville på bloggen lave således at der blot stod en teaser på forsiden, så man kunne trykke på "læs mere" og se selve artiklen. Jeg ville så som hovedregel altid have følgende i en post:

* omkring 1000 ord

* pæne/professionelle billeder

* gøre det let læseligt (punktopstillinger/tabeller)

Det svære er at finde nogle emner som interesserer dine læsere. Når du har dem på plads så er det bare i gang med Google+ og få det markedsført :-)

God og effektiv slankekur. Tab dig hurtigt 5 kg, god og billig slankemad

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 15:17

Tak for inputs :) Hvordan forslår du at jeg markedsføre bedst? Da jeg ikke vil tjene penge på bloggen, vil jeg heller ikke bruge penge på at markedsføre den :) 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:10

bedste markedsføring er konstant skrive noget nyt og videre formidle en masse viden som folk vil elske at læse så man få en masse fast læsere på siden

social logoer få dem på siden facebook især og google plus og derved større chance for likes og plusser til din side og folk deler din siden på de social medier

jeg har lige skrevet i denne her tråd med nogle markedsføring tips og ideer http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx#1142983

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 16:30

Mikael christiansen:

bedste markedsføring er konstant skrive noget nyt og videre formidle en masse viden som folk vil elske at læse så man få en masse fast læsere på siden

social logoer få dem på siden facebook især og google plus og derved større chance for likes og plusser til din side og folk deler din siden på de social medier

jeg har lige skrevet i denne her tråd med nogle markedsføring tips og ideer http://www.amino.dk/forums/t/169188.aspx#1142983

Super fedt! Tak Mikael :)

Fra København
Tilmeldt 15. Aug 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 14:43

Hej Jimmy

Jeg synes, emnerne på bloggen er interessante, så det synes jeg sagtens, du kan fortsætte med. Og hvis det er det, der interesserer dig, så er der jo ingen grund til at skrive om det, du tror, folk gerne vil læse om. Der skal helt sikkert nok være flere potentielle læsere til din blog.

Jeg kan godt lide, at man får din personlige vinkel, og at du samtidig sørger for at underbygge med facts, når du skriver om f.eks. Facebook.

En ting, jeg dog ville ændre med det samme - menuboksen til højre, som følger med, når man scroller ned. Det er så generende, at jeg normalt ville have klikket væk uden at have læst et helt indlæg. Læg gerne menuen i en fast højreboks eller øverst.

Som det nævnes ovenfor, synes jeg også, du skal tilføje en "læs mere"-funktion, så man ikke ser det hele af alle indlæg. Det er godt med en lille teaser, så man selv kan bestemme, om man vil læse videre, og så bliver forsiden heller ikke så lang at skulle scrolle nedad.

Jeg er også enig i, at brug af billeder og punktopstillinger vil gøre bloggen mere læsevenlig. Det samme ville en anden font til overskriften, som ser lidt utydelig ud (prøv evt. med den samme som til resten af teksten, bare større) og nogle kortere afsnit. 5 linjer pr. afsnit bør være maks. Lidt korrekturlæsning kunne også være en god ide. Der mangler nutids-r hist og her, og nogle ord er delt i to, hvor de bør være sammensat.

Din header, synes jeg, er lidt intetsigende - og den fylder meget. Den fortæller ikke rigtig noget om, hvad man kan forvente at få ud af at læse din blog. Der står bare dit navn, og at du er ung iværksætter.

Som Michael også skriver, så er det vigtig med nyt indhold. Jeg kan se, at første indlæg er fra februar, men der er ikke mere end 7 indlæg. Sæt dig gerne et mål om f.eks. ét indlæg om ugen eller hver anden uge. Men du skal jo selvfølgelig kun skrive, når du har noget vigtigt at fortælle.

Og ja, prøv da med et par videoindlæg. Se, hvad du selv synes om det, og hvilken respons du får. Og hvis det spiller, så kan du jo sagtens fortsætte med det.

Held og lykke med bloggen.

Sisse Hansen

Kommunikationskonsulent hos e-conomic

Fra Århus
Tilmeldt 18. Dec 09
Fra  Zen Dojo Skrevet kl. 22:35

Hej Sisse!

Mange tak for ros og ris :) Super konstruktivt. Jeg har nu gjort sådan, at menuen står helt stille. Jeg er ikke ligefrem den skarpeste kniv i skuffen, hvad angår grammatik :/ Arbejder lige på at få headeren lavet lidt om. 

Mht. at der kun er 7 indlæg, så har jeg ikke haft tid de sidste mange måneder og er først lige kommet i gang igen :)

Anyways, mange tak!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)