Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil du vide når du søger efter lokaler?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad foretrækker du at have i nærheden at din arbejdsplads?

Vi vil på Amino gerne kunne tilbyde dig den bedste service, og lige nu er vi i gang med at finde forbedringer til Amino Lokalebørs, og vi ønsker din hjælp, i form af forslag.

Vi har foruden de traditionelle informationer som priser, lokationer, og lidt beskrivelse, et ønske om at kunne bidrage med mere information, ud over det traditionelle.

Vi er bl.a. kommet frem til at data om f.eks. afstande til bus/tog/metro/lufthavn/motorvej og lign. transportmuligheder, vil være relevante for den travle iværksætter.

Derudover vil vi gerne vise lidt information om/fra de kommuner som lokalerne ligger i, som f.eks. Kirkeskat, grundskyldspromille, og kommuneskat, og lign. oplysninger der kan være til gavn.

Hvad værdsætter du i dit nærområde som iværksætter, er det f.eks. hvor nærmeste frokostordning ligger, hvor der er en kontorforsyning, en tømmerhandel, nærmeste lagerhotel, og lign.

Kort sagt, hvad ønsker du at vide, når du søger efter nye lokaler?

Mvh. Rune Gjersvik.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 11:16

Noget mere konkret omkring indretning. Er der eget toilet og køkken eller adgang til fælles faciliteter sammen med andre lejemål?

I den oversigt der kommer når man søger på et område, ville det være rart, hvis man kunne vise pris pr. m2. Den står selvfølgelig når man klikker på den enkelte, men det ville være rat at den kom med i oversigten.

mvh
Michael

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 323
Skrevet kl. 11:19

Jeg syns alt for tit at der ikke er nogle billeder af lokalerne.

Fra Taastrup
Tilmeldt 2. May 05
Indlæg ialt: 269
Fra  C S Data Skrevet kl. 11:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Adgangsforhold (gerne med billeder). F.eks. om der er nem adgang med paller/truck hvis det er lager, og er der pænt, hvis det skal være kontor/showroom.

Parkeringsforhold for ansatte og kunder.

Brug: Må det anvendes til butik, showroom, let/tungt lager, støjende produktion, fødevarer, restauration, etc.

Indretning: hvor meget kan/må der ændres på indretning (vægge).

El og net: er der kabling til strøm, netværk, krydsfelt og den slags faciliteter.

Køkken, bad, toilet (som en anden også skriver).

Leg og hobby til store drenge og piger hos Onkel Carsten, hvor du bl.a. kan købe HAMA miniperler

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 14:13

Gode forslag, det er noteret. Kom gerne med flere.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:18

Daniel B. Nielsen:
Jeg syns alt for tit at der ikke er nogle billeder af lokalerne.

Helt enig. Og er der billeder, så er de dårlige, få og mangelfulde. HVORFOR? Bare fordi det er til erhverv, så sælger gode billeder jo stadig "varen"

Hilsen Morten

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Skrevet kl. 19:55

WideEyes.dk & AAimport.dk:

er der billeder, så er de dårlige, få og mangelfulde. HVORFOR? Bare fordi det er til erhverv, så sælger gode billeder jo stadig "varen"

Ja der er flere billeder der ikke er i så god kvalitet, men det er nu engang hvad der bliver stillet til rådighed. Jeg mener osse at man burde præsentere sine lokaler bedre, hvad det visuelle angår.

Mvh. Rune.

Tilføj mig på Twitter

Fra Hadsten
Tilmeldt 15. Mar 08
Indlæg ialt: 462
Fra  Vesterskov Bogføring Skrevet kl. 21:46

Rune Gjersvik:
Jeg mener osse at man burde præsentere sine lokaler bedre, hvad det visuelle angår.
Lad dette være en opfordring til dem der ønsker at udleje om at præsentere bedre. Men lad os modsat ikke håbe, at Amino begynder at fjerne de lejemål, hvor de ikke mener, at billederne er gode nok.

Det er trods alt bedre at få vist alle lejemål, uanset billedkvalitet, i forhold til kun at få vist dem med gode billeder.

Men ellers er jeg enig. Billederne bør være mange gange være bedre.

mvh
Michael

Fra Struer
Tilmeldt 5. Aug 10
Indlæg ialt: 1118
Fra  MG CONSULTING Skrevet kl. 22:42

Altså hvid det var mig ville jeg måske ha noget grafisk ligesom på den nye kapital. Nogle billeder som også viser det! F.eks. hvis det var et varelager med forskellige muligheder, så en grafisk billed af et varelager, og mulighederne nedenunder på en eller anden måde! Det var blot en mulighed, men ellers ser det jo vildt godt ud! Thumbs up!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 23:58

Nærmeste posthus eller postkasse (gerne tidspunkter for lukketid/afpostning)

Ved etagelokaler - Er der en tilgængelig elevator?

Jeg tænker også, måske en lille ting som "Adresseservice" kunne tilføjes et sted i systemet for kontorpladser/kontorhoteller?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)