Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SEO??

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, beklager slåfejlen. Og kør det endelig op. Hvis jeg skulle gennemgå Amino for stave/slåfejl, så ville det være et fuldtidsjob.

Fra København
Tilmeldt 2. Mar 12
Indlæg ialt: 54
Fra  Vivaweb Skrevet kl. 11:59

Ja du siger du det helt rigtige Brian! kan ikke være mer enig!

Mvh.

Marck

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 12:00
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Thomas:
Ja, beklager slåfejlen. Og kør det endelig op. Hvis jeg skulle gennemgå Amino for stave/slåfejl, så ville det være et fuldtidsjob.

Hej Thomas,

Jeg formoder dit indlæg var til mig. Vær nu ikke så ømskinnet, slåfejl eller ej så var det nu meget sjovt.

Nu vi har opmærksomheden rettet mod dit indlæg, så udnyt det da til at fortælle hvad det var der var slåfejlen, er det månedligt eller hver 14. dag?

Samtidig kan du jo uddybe hvad gennemgangen af sitet indebære, hvad gennemgår i? 

- Sidens placering på udvalgte søgeord
- Stave/slåfejl på siden
- Loadtider
- Oppetider
- Sidetitler, metadescriptions o.lign.
- Duplicate Content

Der er mange ting der kan gennemgåes, så grib chancen nu du har opmærksomheden og lave et super tilbud til trådstarter :-)

/Brian 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:00

Hej Charlotte. Med mere end 2 års erfaring har vi et godt hold i bagagen, med masser af erfaring.
Kontakt mig på kasper@ehandballmanager.com
og få et tilbud.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 12:03

Jeg tror jeg har fået de svar jeg skal bruge. Jeg forsøger selv, med den smule jeg skal bruge nu. Og vender så tilbage, hvis der er behov, når webshoppen kommer oo:P

Mange tak for alle svar. Dejligt

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:06

Brian Reinhold Jensen:

Hej Thomas,

Jeg formoder dit indlæg var til mig. Vær nu ikke så ømskinnet, slåfejl eller ej så var det nu meget sjovt.

Nu vi har opmærksomheden rettet mod dit indlæg, så udnyt det da til at fortælle hvad det var der var slåfejlen, er det månedligt eller hver 14. dag?

Samtidig kan du jo uddybe hvad gennemgangen af sitet indebære, hvad gennemgår i? 

- Sidens placering på udvalgte søgeord
- Stave/slåfejl på siden
- Loadtider
- Oppetider
- Sidetitler, metadescriptions o.lign.
- Duplicate Content

Der er mange ting der kan gennemgåes, så grib chancen nu du har opmærksomheden og lave et super tilbud til trådstarter :-)

/Brian 

Jeg er skam ikke ømskinnet, til det har jeg for mange år på bagen ;) Hvis trådstarter ønsker at benytte os, så kan vedkommende kontakte os direkte - men til orientering så er det en gennemgang hver 14. dag i perioden.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 12:35

Brian Reinhold Jensen:

Thomas:
Månedlig gennemgang af sitet min. hver 14. dag

Undskyld jeg lige går udenfor emnet, men jeg synes det er lidt sjovt med månedlige ydelser der udføres hver 14. dag :-)

/Brian

Haha, ja, ret komisk må man sige :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 12:40

Simon Hansen:
Haha, ja, ret komisk må man sige :)

Ja, det må være dagens sjoveste oplevelse. Mon ikke snart den hyldende grinagtige slåfejl er kommenteret nok ;) Jeg tror ikke trådstarter har særlig meget glæde af kommentarer omkring slå/stavefejl - måske debatten skulle tilbage på sporet igen.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:39

Hej Charlotte,

Jeg har erfaring med at skrive succesfulde SEO tekster der virker (!), og som ikke generer læsningen Cool

Du er meget velkommen til at sende mig en mail og høre nærmere, og fortælle mere om hvad du søger hjælp til. - Det er ganske uforpligtende, men jeg må advare om, at mine kunder og mine læsere plejer at blive hooked..! Wink

Du kan fange mig her: tfemusic.com @ gmail.com

Mvh. Julie

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)