Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

moms på brugte varer i tyskland...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

FAT DOG FORHELEVE AT JEG IKKE SPØRGER OM HVORDAN FANDEN MAN BOGFØRER DET!!!!!!!!!!!!!!!!!! ER DU KOMPLET IDIOT ELLER HVAD?

FUCK hvor er det trættende at spørge om en ting og så få svar på noget andet.... jeg har FLERE gange præciseret mit spørgsmål... men NEJ får svar på noget andet... og så sateme ikke om du nu begynder at sige jeg er ubehøvlet....

SVAR MIG DOG FORHELEVE PÅ DET JEG SPØRGER OM!!!!

det er et pisse simpelt spørgsmål jeg stiller som folk der har lidt forstand på tysk moms kan svare mig på...!!!!

jeg er PISHAMRENDE ligeglad med hvordan helvede jeg bogfører det!!!!!!!!!!!!!!!

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op for en svada du sender afsted der - det ville jeg nok ikke gøre herinde, folk prøver at hjælpe, og det er ikke altid ligetil, i en problemstilling som din Smile

Mit bedste BUD, ikke svar, er at det er inkl. moms, ligesom hvis et firma sælger over QXL til danske privatpersoner - men som der nævnes, hvis firmaet ikke er momsregistreret i Tyskland må de jo heller ikke pålægge moms.

Ring lige til dem igen, og hør om de priser de har på eBay er inkl. tyskmoms, eller om det er eksl. (Jeg har godt læst du har gjort det, men prøv lige igen, og vær lidt mere pågående for at få et brugbart svar)

Jeg tror dog, at hvis de har callcenter mv., så er de også momsregistrerede.

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Steffen : det er et tysk firma.... så derfor er jeg også selv 99% sikker på at der er moms i deres priser.... men bare svært når det er et maks amatøragtigt foretagende hvor man bare rammer muren hele tiden at ringe til dem de fatter ikke en bjælde men er super billige... men det er en anden snak:)

men ang. svadaen.... jeg bliver bare træt når jeg spørger i vest og folk så svarer i øst fordi det ved de noget om.... det kan jeg bare ikke bruge til noget:)

Fra Holstebro
Tilmeldt 8. Nov 09
Indlæg ialt: 116
Skrevet kl. 20:44
Hvor mange stjerner giver du? :

kristian hansen:

Steffen : det er et tysk firma.... så derfor er jeg også selv 99% sikker på at der er moms i deres priser.... men bare svært når det er et maks amatøragtigt foretagende hvor man bare rammer muren hele tiden at ringe til dem de fatter ikke en bjælde men er super billige... men det er en anden snak:)

Jeps, og det tror jeg ikke du kan slippe for, så mit bud er at der skal betales moms af hele beløbet.

kristian hansen:

men ang. svadaen.... jeg bliver bare træt når jeg spørger i vest og folk så svarer i øst fordi det ved de noget om.... det kan jeg bare ikke bruge til noget:)

Det nytter ikke noget - man er nødt til at snakke ordentligt til folk, selvom de ikke giver de svar du forventer, det er høfligt, og så gider folk godt hjælpe dig igen Smile

Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 100
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

kristian hansen:
jeg er PISHAMRENDE ligeglad med hvordan helvede jeg


Hm...... ser man det!

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Himmel dog at nogen gider bruge tid på en så gennemført uforskammet person. Jeg synes amino skulle lukke sådan et spørgsmål ned, vi blir da helt umotiverede af at prøve at hjælpe sådan en person

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Himmel dog at nogen gider bruge tid på en så gennemført uforskammet person. Jeg synes amino skulle lukke sådan et spørgsmål ned, vi blir da helt umotiverede af at prøve at hjælpe sådan en person

hvori ligger din hjælp til mig? jeg kan ikke se det... men highlight det da gerne for mig!

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :

4YouCan2:
kristian hansen:
jeg er PISHAMRENDE ligeglad med hvordan helvede jeg


Hm...... ser man det!

så kan man rigtigt med saksen... gør ikke noget... det her er jo alt for kompliceret til at du kan hjælpe mig alligevel:)

Tilmeldt 26. Jun 12
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Steffen Borg:
Jeps, og det tror jeg ikke du kan slippe for, så mit bud er at der skal betales moms af hele beløbet.

Hej Steffen : det er ikke for at spare momsen... for jeg har selv et firma... det for at vide om prisen er 100 euro eller om det er 100 euro minus tysk moms jeg spørger...

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)