Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor kan jeg købe billige Flexkasser til fragt?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Oct 10
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 15:57

hej

Jeg kan ikke komme ind på dit link, kender ikke de kasser du søger

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 16:01

hmmm mystisk,

hvad med det her: flexkasse  ?

Ellers så er det postdanmarks hjemmeside -> netbutik øverst til højre -> søg på flexkasse :)

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 564
Fra  HD Trading Skrevet kl. 16:12

hej

sender dig lige en PM besked

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 21:17

Jeg kan ikke se dit link, men hvis jeg kigger på postens hjemmeside under flexkasser kommer der papomslag med selvklæb frem..

Vi har tilsvarende flexkasser,  som jeg synes, har nogle super funktioner - Jeg ved ikke hvilke af dem, postens også kan opfylde;

- De har ekstra beskyttelse i kanten når omslaget er lukket
- De er perforation ved åbninge,n så det er meget nemt for kunden at åbne, man hiver bare, ligesom når man åbner en pakke vaskepulver
- De er variable i hø,jden så højden tilpasse emnet uden man skal bruge kassefyuld eller lign.
- De er på lager i 9 størrelser

De er på hjemmesiden under papomslag - Det er dem der hedder Multiwell bogomslag

Du kan finde dem her; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=46

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 21:45

Jakodan.dk:

De er på hjemmesiden under papomslag - Det er dem der hedder Multiwell bogomslag

Du kan finde dem her; http://www.jakodan.dk/shopView.asp?page=12&ct=46

Aahhh se det er smart ! :) kigger lidt på den store model af dem, 364'eren

Jeg har lige et par spørgsmål jeg håber i vil svare på,

Kan ikke se videodemoen på jeres side, men når kassen er lukket til er der så nogle små huller i siderne hvor evt. små genstande kan ryge ud?

Der står mængderabat ved 24 kasser : 120 pr. kasse (går udfra der skulle stå pr bundt? Geeked
men skal det förstås som hvis jeg køber de 25 kasser + 24 ekstra så falder prisen til 120 ?

Og hvad koster det hvis man skal have eget logo og returadresse på ?

Ser frem til at høre fra jer :-) 

-Anders

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 06:41

Hej Anders,

Nej, der er ingen huller når kassen er lukket - du kan sende mig din adresse i en privatbesked eller på mail (nina(snabela)jakodan.dk) så sender jeg dig et par prøver gratis. Så kan du lige se dem først og sammenligne kvalitet osv med postens.

Nej, mængderabatten skal forstås sådan at hvis du køber 24 pakker á 25 stk (24*25=600 stk) falder prisen til kr 120,00 pr. pakke (=4,80 pr. stk.).

Hvis vi skal trykke adresse logo eller andet på, afhænger prisen af, hvor mange farver der skal trykkes på samt hvor stort område trykket skal dække - Opstartsudgifterne til tryk er billigere hvis det feks blot er et lille logo end hvis trykket skal dække hele kassen.
Mindstekøb med tryk er 5000 stk. Det skyldes at man  skal trykke på pappet først i én maskine og her efter færdiggøre dem i en anden maskine, så der går meget tid med opsætning af maskinerne, og fabrikken har derfor valgt at lave mindstebestilling.

Tilmeldt 23. Oct 10
Skrevet kl. 19:36

PM sendt.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)