Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny webshop hvad syntes i?

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 6. Dec 09
Indlæg ialt: 33
Fra  Reklamebureau Convert TilDanmark.dk Skrevet kl. 15:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Daniel B. Nielsen:

Er det bare mig? Eller ligner Troels fra Reklamebureau Convert ikke Tintin på sit profilbillede?

Jep, helt "off topic" men jeg syns nu det var sjovt

Sorry "off topic", men måtte lige svare... 

Helt enig Big Smile

Fra Græsted
Tilmeldt 11. Apr 11
Indlæg ialt: 244
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det gode kritik alle sammen har fået rettet op på nogle af tingene. Webshoppen er ikke lavet i flash men html5.Smile

Fra Nørager
Tilmeldt 5. Jun 09
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 18:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Den webshop er altså lavet i flash. Er det en du har købt som html5 eller hvad får dig til at tro det er html5?

Fra København
Tilmeldt 24. Jan 12
Indlæg ialt: 385
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Børgesen:
Tak for det gode kritik alle sammen har fået rettet op på nogle af tingene. Webshoppen er ikke lavet i flash men html5.

Min browser siger altså at det er et flash element :)

:: HDMI kabel ::

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 18:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik,

Først og fremmest - whau hvor er det nogle fede design du har lavet på urene. Jeg håber du får KANON succes - for det er efter min smag toppen af poppen.. Godt gået. Omkring sitet.. Jeg synes ligesom andre at flash er lidt øv - mest fordi det ikke virker på iPad og iPhones og jeg tror faktisk at med dit design og dine priser - så er det et ærgerligt segment ikke at kunne ramme sådan lige ud af boksen.

Der er lidt skønhedsfejl, stavefejl osv... og loadtid initielt på min 12 mb opkobling forekom en smule lang - men det kan være hos mig!

Jeg kan godt forstå at du vælger et site til at præsentere dine ure i noget flash - men måske alligevel skulle du overveje f.eks. HTML5... eller andet, som virker på iPhone og iPad... bare min mening...

Omkring forretningsmodellen, som man jo naturligvis IKKE kan se på din hjemmeside, så ville jeg overveje noget loyalitets tam tam - altså noget, hvor folk registrerer deres køb, så du kan direct maile dem efterfølgende.. Det kunne meget vel være at log in kan styre hvem man er - for jeg synes helt klart der mangler noget der indikerer at du er interesseret i forhandlere (hvis du altså er?)...

Omkring selve shoppen, så ville jeg nok overveje at ligge den i en mere standardiseret shop - så du på en måde adskiler præsentation og shop - Jeg synes f.eks. at den røde "kugle" der er lavet til at scrolle i tekst på produktet - hvorfor have det der, hvis teksten alligevel ikke kan scrolle? Det er mindre detaljer - men fordi du øjensynligt har et design og sandsynligvis en målgruppe, som går op i detaljer - er det noget som vil gøre helhedsoplevelsen bedre...

Jeg er også enig med andre her at paypal virker som en dårlig løsning - eller ihvertfald ikke nok..

Endelig tror jeg du på din check out også skal have med at prisen er inkl. moms osv... det juridiske.. Har ikke checket "Terms"... 

Jeg håber du får KANON succes og når jeg lige har lidt penge, så køber jeg et ur hos dig... 

Fedt og super godt design... Du kan jo håbe at Fossil får øjnene op for dig, så du kan lave en Skagen Ure om nogle år. Jeg har været til et par fester med Henrik og Charlotte fra Skagen Ure... mon ikke de er meget glade og økonomisk sorgløse lige nu? Det tror jeg!

Alt det bedste,

Morten

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Fra Karlslunde
Tilmeldt 2. Jan 08
Indlæg ialt: 467
Fra  Little Green Orange Aps (LGO) Skrevet kl. 19:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hmm... nåh - man skal ihvertfald ikke logge ind fra sin iPhone.. .-) så havner man på noget helt andet... mærkeligt...

/M

“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Bedre profilbillede når i sælger så flotte ure og så drop de solbriller!

Jeg kan ikke li det køre flash for så er der en del browsere der ikke kan vise siden og du kan ikke søgemaskineoptimere den ordentligt.

Find ud af om du vil bruge engelsk eller dansk sprog. cvr nr. er ex. var no 
kr er dkr eller omregn det i euro for hvorfor sælger du i danske kroner hvis du henvender dig internationalt?

 About og Frederik Børgesen kan sagtens slås sammen til ét punkt alene

Fra Skævinge
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 309
Fra  Fakturamanager.dk Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik...

 

Jeg har ikke forstand på seo mm. så når de andre aminoer skriver at din side ikke er seovenlig, har de sikkert ret. Hvis man bare kigger på designet af siden, syntes jeg den er mega mega fed :)

Så jeg kan ikke umiddelbart komme med noget negativt, selvom det er det du søger :)

Vh

Tim

 

 

 

 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16488
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 20:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Frederik Børgesen:

Tak for det gode kritik alle sammen har fået rettet op på nogle af tingene. Webshoppen er ikke lavet i flash men html5.Smile

? prøv klik på siden hos alle siger den uden tvivl din side er lavet i flash

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Tilmeldt 9. Mar 12
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frederik!

Lidt kritik:

Din about Frederik Børgesen og about er der lidt fejl i...

Terms er på dansk... Det finder jeg lidt underligt når resten er på engelsk!

Og jo Fredrik det er flash...

øverst til højre er der en play osv. det er lidt træls at se på...

mangler lidt et favicon

og det var det :)

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)