Jeg går i min fritid rundt og tænker på at starte egen virksomhed.
Jeg ønsker at importere og videresælge varer og i den forbindelse mangler jeg et godt og (til at starte med) gratis program hvori jeg kan indføre mine tal. Lige pt bruger jeg bare exel-ark, men har læst flere steder at det ikke er tilstrækkeligt... :/
Med Dinero kan du nemt og hurtig oprette og sende fakturaer med vores intuitive mobil-app. Derudover er bogføringen en leg, og vigtigst af alt er, at du ikke behøver at have forstand på regnskab med Dinero.
Opret en gratis bruger på Dinero og kom i gang allerede i dag.
Winfinans small business kan du ha 1500 posteringer årligt i så vidt jeg ved John Sommer herinde anbefaler det ofte varmt og er hjælpsom
Ja det er rigtigt - et program der er meget tilgængeligt og som ikke koster en kr. at komme igang med og som kan rumme 1500 linier før det skal betales med 2000,- kr. EN GANG og så får man åbnet for ubegrænset antal linier!
Endvidere er der en NET løsning som man kan køre med på hvis man ønsker det og hvis behovet for en væsentlig udbygning er der.
Og NEJ Jeg er ikke sælger, men bare en glad bruger - og jeg hjælper gerne andre igang med WinFinans Small Business - da jeg driver konsulent/handels virksomhed og anvender dette program i egen virksomhed men også for de af mine kunder der har behov for bogføringsopgaver.
Så ja kontakt mig hvis du mener dette program er noget du kunne bruge så sender jeg yderligere oplysninger men du kan som også sel google dette: Winfinans Small Business - og følg instruksen på web-siten!
Winfinans small business kan du ha 1500 posteringer årligt i så vidt jeg ved John Sommer herinde anbefaler det ofte varmt og er hjælpsom
Ja det er rigtigt - et program der er meget tilgængeligt og som ikke koster en kr. at komme igang med og som kan rumme 1500 linier før det skal betales med 2000,- kr. EN GANG og så får man åbnet for ubegrænset antal linier!
Endvidere er der en NET løsning som man kan køre med på hvis man ønsker det og hvis behovet for en væsentlig udbygning er der.
Og NEJ Jeg er ikke sælger, men bare en glad bruger - og jeg hjælper gerne andre igang med WinFinans Small Business - da jeg driver konsulent/handels virksomhed og anvender dette program i egen virksomhed men også for de af mine kunder der har behov for bogføringsopgaver.
Så ja kontakt mig Janni!!
Hvis du mener dette program er noget du kunne bruge så sender jeg yderligere oplysninger men du kan som også sel google dette: Winfinans Small Business - og følg instruksen på web-siten!
Jeg bruger FinansCE light. Der er ingen begrænsninger i posteringer, men man har ikke alle funktioner. Dog klare det momsen for mig og kassekladen og så kan jeg udvide mod betaling, når jeg får brug for det.