Etiket Q-Connect 21,2x38,1mm Hvid 65 ettiketter pr ark Æsk med 100 ark = 60,- kr med moms. ( men uden fragt )
De a4 papir kan gå direkte i printeren og med det smarte program som med følger kan du lave alle ettiketterne på papiret forskellige uden den store videnskab eller tidsforbrug.
Jeg har også mange andre størrelser af ettiketter/labels.
Håber jeg har løst dit problem
Mvh Mike Drøhse Jensen - Drøhse Salg - www.StudieGear.dk - Vi har alt i kontor artikler også dem du ikke kan se på siden - lager med over 8000 forskellige varernumre
Tænker om man kan få noget A4 papir hvor der er labels eller noget i den stil. Ellers selv klippe ud ?
Nu ved jeg ikke, hvordan du bruger dine labels, men husk at hvis du printer et A4 ark, så er det mest økonomisk at fylde hele arket - printer du et par labels her og der med Dymoen når du har brug for det, og laver ikke en stak ens labels du kan have liggende, så kan et A4 ark der virker billigt, godt blive det dyreste pga. spild.
Der må jeg sku sige at du har fat i den forkerte ende......
Kan ikke se hvordan du laver spild ?
Da du med mit dejlige program kan afkrydse hvilke felter du har brugt, og der ved kan genbruge arket lige så tosset du vil, hvis du altså ikke bruger det til papirs flyver. :)
Og ja det er billigt meget billigt enda, kan fortælle dig at samme koncept bare andet mærke kører til vejledene udsalg pris til 350kr pr pakke.
Mvh Mike Drøhse Jensen
( Ja jeg har alt du mangler til kontoret BILLIGT )
Der må jeg sku sige at du har fat i den forkerte ende......
Kan ikke se hvordan du laver spild ?
Da du med mit dejlige program kan afkrydse hvilke felter du har brugt, og der ved kan genbruge arket lige så tosset du vil, hvis du altså ikke bruger det til papirs flyver. :)
Jeg tænkte bare på alm. labels med et alm. program (Word, Indesign osv.) - jeg havde ikke lige gennemskuet, at der var noget snedigt software, som kan holde styr på, hvilke lables der allerede er brugt. Med den info, så kan jeg sagtens se idéen i det.