Hej Amino |
öp
Hej Amino |
Slet ingen der kan komme på en god ide til alternativ til dymo ? som er skide dyr i labels ? |
Brother ql lable printer.. :) de er ganske fine |
Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf
takker det kigger jeg lige på ;) |
Labelpair er ret populært til mindre webshops, da du kan lave label og kvittering med en almindelig printer. Men det er ikke billigere end DYMO labels. Hvilken pris vil du gerne ned i pr. label (jeg handler selv mine labels hos billigelabels.dk, har du tjekket dem?). |
Tror det mig der har forklaret det forkert.. Det hedder nok dymo tape det vi bruger. |
Jeg tror faktisk jeg har et produkt du vil syntes om. Det er en label A4 side i de størrelser du vil have til en billig penge . Er lige på min iPhone men tror det er . 1 label - 2 lab - 4 lab - 8 lab - 16 labels - 32 labels på de forskellige ark. Der følger et program som er meget let hvis dette kunne være noget kunne jeg godt sende billeder + tilbud. ( det bliver først søndag ) da jeg er på iPhone nu og skal på øl vognen i morgen , men smid en pm hvis det har din interesse. Kan også se på prisen til dymoen ? |
Okay. Jeg har lige søgt på eBay, og den er på ca 10$ pr. pakke (hvis det er den rigtige jeg har fundet). Jeg kender ikke noget tilsvarende produkt, desværre. |