Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad var dit første domæne?

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Kalundborg
Tilmeldt 14. May 05
Indlæg ialt: 539
Fra  HosKejser Skrevet kl. 09:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Sad og fik tænkt over hvornår jeg første gang købte et domæne. og kunne være sjovt at høre hvornår og hvad i selv gjorde og evt. stadig besidder det til brug eller bare nostalgi.

Mit hed/hedder http://www.kejseren.dk  - det var engang sådan et hvor der var utrolig meget ubrugeligt på.. og de sidste mange år har jeg ikke brugt det til meget andet end test af CMSer, scripts og opsætning af funktioner som kun er til at kigge hvordan det ser ud....

Jeg købte det:
Registered: 2003-06-11 - så snart 10 år gammelt.  bruger det også som mail stadigvæk.

Måske der er nogen med en god ide hvad jeg i realiteten kunne bruge det til af projekt? - er åben for det meste :D

hilsen herfra

Supply Chain blæksprutte

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 09:35

Mit første domæne er detpolitik.dk, som blev købt til en politisk blog i første omgang. Senere omvendt til et politisk forum, om nu tager det sig en pause indtil der er penge på kontoen, så jeg kan få vBulletin ind på den. :) Domænet blev købt for +/- 2 år siden.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 191
Fra  Eye4Web Skrevet kl. 09:43

Mit første domæne(Daniel, ikke eye4web) var http://magnat.dk - min søster hed Nathali og jeg lavede en hjemmeside til hende om magi: Magic nathali - trykker sammen til magnat :D

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 09:48

Hmm... tror mit var akvarieklubben.dk - det blev det mest brugte akvarieforum på ret kort tid og havde en meget stor fast gruppe af brugere indtil jeg solgte siden. Nu er det ikke rigtig fungerende længere og jeg selv er lidt ude af den genre :-)

\Mikkel

Fra Slagelse
Tilmeldt 16. Jan 08
Indlæg ialt: 226
Skrevet kl. 10:24

Mit var hollandsvej.dk...

Byggede hus på hollandsvej, og boede der, så brugte det udelukkende til mail... Så min mail adresse var jonas@hollandsvej.dk. Meget mundret og enkelt.

Men da man så blev skilt, så røg ideen med domænet :)

Find den billigste pris på Erotisk legetøj på diIdo-priser.dk

Fra Næstved
Tilmeldt 11. Feb 08
Indlæg ialt: 1859
Skrevet kl. 13:20

Uha.. Tror mit var

teflonshop.dk ellers var det gamebyen.dk

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:59

Mit første domæne er www.Kronberg.dk, og det blev købt i 1997, så det nærmer sig 15 år. Dog bliver det ikke længere brugt på samme vis som i 1997.

Det kostede "mange" penge den gang at registrere et domæne og efterfølgende at hoste det, så det var en større investering for mig som studerende og for et hobby-domæne. Først skulle det registreres, men det var uden webhotel, så skulle der atter betales en del for webhotel, men det var stadig uden email, så jeg måtte atter op med pengepungen for at få en email-adresse på domænet... Jeg tror, at det endte med knap 5.000 kroner for det første år, alt i alt.

På et tidspunkt havde jeg Danmarks første datingportal i en mappe. Det var i ren html, så jeg gik død over de mange henvendelser, og så slet ikke det potentiale, som dating.dk så på samme tid. Det hed vist www.kronberg.dk/penpals

Min søn og jeg har i øvrigt hver vores weblog hosted via kronberg.dk, så det bruges stadig personligt. Min er dog hostet direkte med WP, mens sønnens er hostet via Blogger, så der kan næppe laves en navnekrig via DK-Hostmaster.

Hilsen, Robert

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 09
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 16:25

Haha tror mit var pengebloggen.dk - en "tjen penge på nettet" guide i bedste noob-stil :)

Fra Måløv
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 832
Skrevet kl. 16:37

Mit første domæne var counter-strike.dk - back in the good old days.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 113
Fra  Biograf Shoppen Skrevet kl. 17:07

Mit første domæne var coool.dk, det er gennem tiderne blevet brugt til mange ting, chat site, og meget andet. Det er nu blevet til mit amatørfotograf portfolio har ejet det siden 2001.

Mvh Sonny W Jensen
Biograf Shoppen Tilbehør til hjemmebiograf

Side 1 ud af 2 (17 indlæg)