Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mulighed for gratis reklame, hvis du sælger B2C

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Da flere åbenbart havde svært ved at forstå forlængelsen i den tidligere tråd (se her), så opretter jeg lige en ny.

Sælger du produkter eller ydelser B2C, så har du mulighed for at få eksponering via os gratis. Det eneste vi skal bruge fra dig, er et godt tilbud Smile
Læs evt den anden tråd, så slipper jeg for at skrive det samme igen. Link her 

Det kan både være offline eller online. Det kan være varer, services, restauranter, rejse mm. Bare det er B2C.

Du kan læse mere om konceptet her. Tilbuddet gælder indtil 01-09-2012, dog stopper vi snart med at tage flere gratis ind, så skynd dig...

Send en mail eller en PB, hvis du er interesseret...

Fra Dublin
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 01:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Godt initiativ. Jeg kigger lige regnskabet igennem i morgen og finder ud af hvad der bedst kan betale sig for alle parter Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 01:52

Charlie Johansen:

Godt initiativ. Jeg kigger lige regnskabet igennem i morgen og finder ud af hvad der bedst kan betale sig for alle parter Smile

Det lyder spændende :) Så vil jeg glæde mig til imorgen hehe

Tilmeldt 24. Jun 07
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 04:21

Flere har spurgt angående teksten. Hvis man selv kommer med en tekst på 3-500 ord omkring ens produkt og firma, så skal vi nok få den omskrevet, så den lever op til kravene...

Så enten kan man leverer teksten selv, eller også kan man hyre en af de tekstforfattere, som vi har tilkoblet projektet... 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)