Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at komme videre

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Morten Aagaard:
...for det kræver (uden at kende din økonomiske situtation) ret mange penge at skabe en rentabel forretning, da der findes tusindevis af shops.

Nu har jeg gået ledig/ sygemeldt i lang tid efterhånden, så det er ikke muligt for mig at kunne investere alt for meget. Tænkte ikke at det kostede så meget, men jeg er jo også helt "ny" i denne sammenhæng.

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 23:08

Julie:
Har du nogle særlige kompetencer, eller noget der falder dig helt naturligt, du måske kunne gøre en forretning ud af?

Jeg plejer faktisk at sige, at jeg kan lidt af hvert, men jeg er ikke ekspert på nogle områder. Når min hovedpine ikke er så voldsom er jeg en type der "ordner". Jeg er god til mange ting, men har ingen spidskompetencer. Og det har egentlig altid været mit problem på en måde.

Jeg har vist aldrig arbejdet et sted, hvor de ikke kunne bruge mig pga. min arbejdsindsats. Det har altid været pga. for meget fravær, at jeg er blevet valgt fra. Og man forstår dem jo godt, selvom det ødelægger alt for mig.

Tusind tak for dit svar!

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 23:12

...lad være med at få et eller andet misforhold, hvor du evt skylder alt på din hovedpine. Den kan være 110% OK men den KAN også være en bortforklaring, til 10% eller til  110%-

Jeg giver ikke min hovedpine skylden for alt, for det er jo urealistisk. Men den har alligevel en stor del af skylden for, at mit arbejdsliv ikke kan fungere normalt. Det er jo ikke hovedpinens skyld, at jeg ikke har specielle kompetencer, men den er medvirkende til, at jeg måske heller ikke kan få det. Det er lidt svært at forklare hvad jeg mener. :)

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 23:16

Jesper Krogfelt Hansen:
Nå hold da op en smøre jeg fik skrevet her.

Men en god smøre! Smile Har læst dit indlæg mange gange og har været ved at læse om de ting du har nævnt. Jeg er dog ikke som sådan kommet skridtet videre, da jeg synes jeg mangler ideen til, hvad det skal være, jeg skal satse på. (Det er jeg jo nok ikke den eneste der tænker over! Wink) Men det er i hvert fald det der gør, at jeg holder mig tilbage og ikke rigtig tør springe ud i at starte en webshop.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 23:30

Jeg har netop startet firmaet Backup-Box.dk, og vi kunne godt bruge en sælger, hvis dette kunne have interesse for dig.
Du er meget velkommen til at sende en personlig meddelelse, hvis det kunne have interesse. 

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 16:43

Tak for din besked. Har været inde og kigge på din hjemmeside, men jeg tror I vil være bedre tjent med en anden, som har mere forstand på de ting I arbejder med.

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Jul 12
Indlæg ialt: 273
Fra  BackupBox.dk Skrevet kl. 16:48

Det er bare helt i orden :-)

Men du skulle da have tilbuddet :-)

BackupBox er Danmarks billigste tilbyder af online backup

25 kroner om måneden eller 250 kroner om året. BackupBox.dk

Fra Viborg
Tilmeldt 24. May 12
Skrevet kl. 15:33

Tillader mig lige at hive denne her op igen. Håber der er flere der har lyst til at skrive, hvis de har inputs vedr. mine muligheder.

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)