Jeg er i en, mildest talt, dårlig situation. Sagen er dèn, at jeg lider meget af hovedpine og migræne. Det betyder, at jeg stort set ikke kan passe et job på almindelige vilkår. Jeg kan få en §56 ordning, hvor arbejdsgiveren kan få lønrefusion for de dage, man er sygemeldt med den lidelse. Men som arbejdsmarkedet ser ud pt. og at jeg vil være ærlig i en evt. jobsamtale, så står jeg ikke ligefrem forrest i køen til at få ansættelse. Jeg tænker, om det ar have egen webshop eller andet arbejde hjemmefra kunne være en mulighed? Jeg kan godt lægge en del tid og energi i det, men kan ikke garantere, at jeg kan arbejde på bestemte tidspunkter. Jeg er lissom gået i stå og føler mig nærmest ubrugelig. Det er ikke en rar situation, da jeg normalt ser mig selv som en energisk og positiv pige, der har en masse gode egenskaber. Har I Aminoer nogle gode ideer til mig, så jeg kan komme lidt videre? Selv sidder jeg kun med stikord omkring mit liv, men det hverken kan eller vil jeg acceptere. Håber I kan give mig et skub i den rigtige retning. Tina |
Hejsa
Det er ikke så ligetil at råde dig, så jeg baserer mig på det, jeg tror, du kunne få glæde af:
Clayfield, C: From Newbie to Millionaire - du kan købe den på Amazon. Clayfield og andres bøger vil nok kunne gi¨ve digf amssswr af inspiration, men din konkrete lidelse må du selv kunne håndtere.
God vind :-)