Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er der en Amino-blomsterhandler der leverer ud i Vejle, til Vejlegården?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg kan desværre ikke komme til Vejle og støtte Restaurant Vejlegården på lørdag.

Der er arrangeret en demostration mod Vejlegården, forpagteren beder om at der ikke bliver lavet en mod-demonstration, men opfordrer derimod til at man lægger en blomst på parkeringspladsen istedet.

Inden jeg bestiller hos Interflora vil jeg lige høre om der er en blomsterhandler bland Amino-brugerne der leverer ud i Vejle om lørdagen.

Hvis du også er interesseret i at vise din støtte, så lad os lave en pulje og købe alle de blomster der kan købes for beløbet, og få dem leveret hos Vejlegården.

De bedste hilsner
/Brian 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:54

godt intiativ :)

Bare husk ikke at ligge røde blomster og give 3F sympati 

God aften

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 22:55
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jo absolut (jeg kan heller ikke lige komme til Vejle på lørdag). Hvor kan jeg indbetale?

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 22:59

Thomas Rosenstand:

Jo absolut (jeg kan heller ikke lige komme til Vejle på lørdag). Hvor kan jeg indbetale?

Jeg vil også gerne støtte op og være med til at sende en pulje blomster til Vejle. 

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:15

Vi har igennem foreningen fået en del henvendelser til blomster og i er velkommen til at skrive til mig i en PM så skal jeg sørge for at få købt blomster ind, igennem min Vejle Blomster Pusher!

Vi har sat prisen pr. blomst til 15,- hvoraf "overskuddet" bliver brugt til et arrangement for nogen der har brug for det på vejlegården en gang i December.. Kan desværre ikke sige mere om arrangementet men det er en af de få grupper i Danmark der virkelig har det hårdt i julen ;)

Edit: penge går ikke til Vejlegården men til dem der har brug for det. :)

jeg skal nok sørge for at skrive Restaurant Vejlegårdens Støtteforenings konto nummer i PM :)

Vi er ihvertfald glade for at folk på Lørdag vil vise det med noget så fredeligt som blomster, så de frygtede autonome som eventuelt kommer kan se at Råb, Skrig & hærværk er ikke sådan et moderne samfund skaber dialog.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 23:19

BruunMedia:
i er velkommen til at skrive til mig i en PM så skal jeg sørge for at få købt blomster ind, igennem min Vejle Blomster Pusher!

Det lyder som en god løsning, der er ingen grund til at jeg finder endnu en løsning på det praktiske i den forbindelse.

BruunMedia:
jeg skal nok sørge for at skrive Restaurant Vejlegårdens Støtteforenings konto nummer i PM :

Hvorfor ikke skrive kontonummeret her, det er vel ikke hemmeligt :-)
Så vil jeg også promovere det ad mine andre kanaler.

/Brian 

Fra Odense
Tilmeldt 2. Aug 08
Indlæg ialt: 2966
Skrevet kl. 23:31

Brian Reinhold Jensen:

BruunMedia:
jeg skal nok sørge for at skrive Restaurant Vejlegårdens Støtteforenings konto nummer i PM :

Hvorfor ikke skrive kontonummeret her, det er vel ikke hemmeligt :-)
Så vil jeg også promovere det ad mine andre kanaler.

/Brian 

Du har ret Brian, 

Pris pr. Blomst 15,-

Restaurant Vejlegården's Støtte Forening

Reg. nr. 7606 Konto nr. 1391579

Skriv som Note: Blomst DIT NAVN

Tak på forhånd til dem der vil, der er allerede over 600 blomster/stilke fra foreningensside der bliver lagt, og desto flere vi kan få lagt, desto mindre chance er der for at de autonome kommer over på matriklen. :)

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:16

BruunMedia:

Du har ret Brian, 

Pris pr. Blomst 15,-

Så har jeg sendt ti blomster til Vejlegården, husker du også at sende din støtte?

/Brian

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 14:19

Brian Reinhold Jensen:

BruunMedia:

Du har ret Brian, 

Pris pr. Blomst 15,-

Så har jeg sendt ti blomster til Vejlegården, husker du også at sende din støtte?

/Brian

Der er også sendt 10 blomster og et håb om et fredeligt udfald af de varslede demonstrationer til Vejlegården herfra. :)
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)