Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger partner til mine affiliate sider

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Jeg kører et par affiliate sider lige pt. som er ret nye. SEO mæssigt ligger de godt på udvalgte søgeord, som også skaber noget trafik.
Men at vedligeholde mine sider og promovere dem er ikke lige min stærke side, så jeg har nu sat jagten igang om at finde en partner til mine sider, hvor vi kan give hinanden input om forbedringer og mere, så vi sammen kan få skubbet siderne igang. Siderne har nemlig ikke skabt det store salg endnu (faktisk har kun 1 af siderne ført til salg) og det viser måske lidt mine mangler omkring promovering af siderne. Jeg håber derfor at kunne skabe en tæt samarbejde med en person, som har erfaring inden for affiliate Smile

Men som sagt, siderne er nye, de har nogle gode placeringer og jeg mener de har potentiale

Angående indtjeningen af siderne, så har jeg tænkt på at den vil splittes op i en 50/50

Smid mig enten en PM eller skriv mig en mail på kevin.2703@hotmail.com, hvis du er interesseret. Så kan du også få links til de omtalte sider og høre lidt om nogle andre projekter har jeg i tankerne.

Mvh 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Oct 11
Indlæg ialt: 584
Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en del henvendelser - dog alligevel søger jeg stadig en partner.

Hvis det lyder interessant og du endnu ikke har skrevet til mig, så er du meget velkommen til at smide mig en mail eller en PM Stick out tongue

Mvh

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)