Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Finske Visitkort - Sidste omgang indtil videre

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er nu meget tæt på at køre årets 3. omgang af vores Finske Visitkort

Så hvis du vil have nogle lækre visitkort som skiller sig ud fra mængden, så er det nu du skal slå til.
Dette bliver nemlig også den sidste omgang af vores Finske Visitkort for en længere periode.

Vi har fast kørt disse visitkort 4-5 gange om året siden 2004 og har nu besluttet efter 8 år, at nu er det på tide at de får en pause.
Vi skrotter dem ikke helt, da vi har nogle større kunder som vi kører disse for. Men sådan som vi har tilbud dem til iværksættere m.m. bl.a. herinde på Amino, bliver sat på pause for en tid.

Hvis du ikke allerede kender til de Finske Visitkort, så kan jeg kort fortælle at de er kendetegnet ved at være tykkere end normale visitkort, hvor normale gennemsnitlige visitkort har en tykkelse på imellem 250 og 350 gr., så ligger disse på den anden side af 400 gr. De er offset trykte i fuld 4-farve (CMYK) samt en tyk blank lak på begge sider. Hvis du vil læse mere om dem, så prøv at søge på "Finske Visitkort" herinde på Amino og se de tidligere tråde omkring visitkortene og reaktionerne omkring dem.

Prisen for ét sæt bestående af 250 ens visitkort ligger på 500 kr. eksklusiv forsendelse på 75 kr. og moms.
Der er 10% i mængderabat hvis du skal bruge flere sæt.

Prisen er baseret på at vi modtager trykklart layout i PDF-format (og her er det ikke godtnok med en JPG-fil eller lignende, men det skal være et rigtigt opsat layout). Vi kan godt trykke ud fra en billedfil som en JPG-fil eller tilsvarende, men kvaliteten af trykket bliver også derefter. Groft sagt: Vi kan ikke lave trykket pænere end det skidt vi får tilsendt Geeked.

Hvis du er interesseret, så skriv herinde i tråden, send en PM eller send en email direkte til mig på  jesper snabelA mediamouse.dk.
Det samme gælder hvis du har spørgsmål eller ønsker at se nogle fysiske eksempler på de Finske Visitkort. Hvis du gerne vil have nogle eksempler tilsendt, så send lige din postadresse.

- Men du skal være hurtig: Vi har sat en deadline op for aflevering af layouts nu ved udgangen af næste onsdag (d. 8 august)!

/Jesper

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 21:14

Jesper Norbøll:
Vi kan ikke lave trykket pænere end det skidt vi får tilsendt Geeked.

Super tilbud Jesper. 

Nu har jeg jo været så heldig at få trykt mine kort hos Media Mouse, og jeg er rigtig glad for kvaliteten af trykket, den hurtige levering, kundeservice osv. Så selvom jeg ligger inde med en god stak endnu, vil jeg gerne anbefale andre at få trykt deres kort hos jer (og jeg skal gerne sætte samtlige visitkort op til tryk for dem, som melder sig herinden i tråden Big Smile ) .. lidt selvpromovering skulle der være.

/Tommy

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 09:02

Tak for rosen og godt at læse at du er glad for dine visitkort.

Du er også en af dem som ved hvad der skal til for at lave et layout som ikke blot visuelt ser godt ud - men også noget som er helt teknisk set korrekt til tryk, hvilket gør vores liv lidt lettere her i den anden ende... Geeked

/Jesper

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)