Jeg står i den situation at jeg godt kunne bruge en prof. journalist til at skrive dels pressemeddelelser, men også artikler der relaterer til mit fag. Det er nemt nok at finde firmaer der tilbyder at udarbejde disse, men ofte koster det bare kassen.
Nogle der kender en freelance journalist / tekstforfatter som arbejder til en rimelig takst? :)
Jeg har selv lige brugt Hans fra http://kjers.com/, hvilket gav mig en artikel i Randers Amts Avis, Fyens Stiftstidende (deres fysiske aviser) samt en på Fyens.dk - så ud fra mit udbytte, var prisen bestemt rimelig.
Det er jo ikke fedt, at bruge 1000 kr på en pressemeddelelse, som ikke giver noget - selvom man ikke kan være 100% sikker ved at give mere, så var det i mit tilfælde fornuftigt.
Fyens.dk og Fyens Stiftstidende bragte fx. min artikel uden så meget som at ændre et komma. Går ud fra, at det er Hans mange årige erfaring, der gjorde, at han kunne skrive en, de ville bruge uden rettelser.
Vi yder PR-service og har bl.a. givet virksomheder omtale i de fleste danske dag- og fagblade. Yderligere har vi skaffet en IT-virksomhed omtale i de fleste Europæiske lande samt New York Times.
Vores priser starter ved kr. 1750,- for en pressepakke, hvor der skrives pressemeddelelse og den udsendes til alle de relevante medier.
Du skal være velkommen til at kontakte mig, hvis det skulle have interesse.
Jeg mener ikke det er SÅ meget de tager for pressemeddelelser - jeg fik hjælp på et tidspunkt på et oplæg jeg selv havde skrevet - tror ikke det kostede mere end 650,- kr... Mon ikke de 8.000 er for et helt PRESS System - som nu står til 6.000 på deres site..
Never the less... Jeg synes deres platform er fed og jeg tror at deres kvalitet og deres teknologi går godt hånd i hånd...
M
“Man opdager ikke nyt land, uden at være villig til at miste kysten af syne i meget lang tid”, André Gide