Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Købt script, problemer med oversættelse.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Jul 10
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har købt et script som skal anvendes til et website med en masse sjove billeder og videoer.

Scriptet har som standard sprog, engelsk, fransk, tysk. 

Men scriptets udvikler har været så effektiv at ligge en fil hvori man bare skal oversætte fra engelsk til det sprog man foretrækker.

Men efter jeg har oversat scriptet til dansk, fungere det umiddelbart fint på mit site, men der bliver ved med at komme fejlmeldinger op.

eksempelvis hvis jeg uploader et billede til sitet, kommer en fejlmelding op "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/grineanf/public_html/include/lang/dk.php:1) in /home/grineanf/public_html/submit.php on line 262".

Men billedet bliver uploadet og det fungere fint i princippet.

Så fejlmeldingen er faktisk, en fejl, da der ingen fejl forekommer kun selve fejlmeldingen hvis man kan sige det sådan.

håber der er en teknikker som vil kigge det for mig, mod et beløb.

Mvh. Jeppe B.

Fra Odense
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 146
Fra  Freelancer Skrevet kl. 17:58

hehe det har ikke noget med sprogfilen at gøre det er php der siger at header location en simpel kommando der videresender dig allerede er i brug

Vile foreslå dig at ændre scriptet til <meta http-equiv="refresh" content="0; URL=http://"> så burde du ikke få nogen fejl :)

Du kan sende mig en PB så kigger vi på det :)

Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 18:15

Jeppe B:

Hej Amino.

Jeg har købt et script som skal anvendes til et website med en masse sjove billeder og videoer.

Scriptet har som standard sprog, engelsk, fransk, tysk. 

Men scriptets udvikler har været så effektiv at ligge en fil hvori man bare skal oversætte fra engelsk til det sprog man foretrækker.

Men efter jeg har oversat scriptet til dansk, fungere det umiddelbart fint på mit site, men der bliver ved med at komme fejlmeldinger op.

eksempelvis hvis jeg uploader et billede til sitet, kommer en fejlmelding op "Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /home/grineanf/public_html/include/lang/dk.php:1) in /home/grineanf/public_html/submit.php on line 262".

Men billedet bliver uploadet og det fungere fint i princippet.

Så fejlmeldingen er faktisk, en fejl, da der ingen fejl forekommer kun selve fejlmeldingen hvis man kan sige det sådan.

håber der er en teknikker som vil kigge det for mig, mod et beløb.

Mvh. Jeppe B.

Det kan evt have noget at gøre med hvis der er slået en "debug" funktion til. Denne funktion sender så en header som en senere funktion i scriptet ikke forventer er sendt. Prøv evt om du kan skrue ned for hvor mange fejl-meddelelser der bliver vist på siden.

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 18:20

Hej.

Vil bare lige rose, for de ufattelig hurtige svar og gode svar.

Er godt noget overrasket over hvor hjælpsomme folk kan være.

Kan umiddelbart ikke finde et sted hvori man skulle skrue ned for disse "debugs", kan du evt. give et lille gæt på hvor det umiddelbart kunne være henne. 

Og Staffan, jeg har sendt PM til dig :).

Tusind tak

Kind Regards

Jeppe B.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 18:31

Har du fået sat et mellemrum i starten af din sprogfil?

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 18:40

Min sprogfil er identisk med den engelske som kører fint :)

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 19:06

Prøv at omdøbe din danske, og så kopier den engelske, og giv den navn som var den dansk. - Hvis det nu kører på 'dansk' - så er den IKKE identisk.

NORMALT er det problem du her støder in i, at der er noget (som regel mellemrum) foran <?php i starten af filen.

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 20:01

Carsten jeg har prøvet at tjekke netop den fejl som du hentyder til ved bare at oversætte den først sætning i sprogfilen, til dansk og resten engelsk såvidt jeg kan se at der ingen små tryk fejl er, og bare ved at den først sætning er oversat til dansk kommer fejlene :)

Vh. Jeppe B.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Fra  Miraca Skrevet kl. 20:06

miraca[at]miraca.dk - Prøv lige at sende mig BÅDE den engelske fil der virker, OG den danske med en enkelt linies oversættelse.

Tilmeldt 7. Jul 10
Skrevet kl. 21:02

Jeg har afsendt en e-mail.

Tak for hjælpen.

Vh. Jeppe B.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)