Har jeg hørt man ikke skulle være bange for at bede om..?...*S* Hej Aminoer, er pænt ny både i dette forum og som selvstændig. & ikke mindst hvad angår hjemmesider...Har oprettet en standard skabelon fra Scannet, som var rimelig nem for mig at gå til. Men mangler lidt mer'' end prikken over i''et på min shop... Oprettelsen af shop skal ses i lyset af at jeg er igang med uddannelse til kropsterapeut, hvor jeg vil supplere mine kommende kunder med fornuftige trænings/genoptræningsudstyr & diverse andet. Samt sælge udstyr til klinikker. www.sindogkropshop.dk Åben for kommentarer & kritik. Er pt. ikke i stand til at køre markedsføring, eller anden søgeoptimering, p.g.a. min kontrakt, til min nuværende arbejdsplads, der fungerer som lagerhotel for mig & derved interressekonflikt. Dette bliver straks sat i værk, når jeg er klar til at arbejde fuld tid som kropsterapeut. Indtil da er min kundekreds. Netværk, kursister & interresserede... Vil i vide mere omkring kropsterapien, tjek www.rosenmetoden.dk De bedste hilsner Svende |
Hej Svende,
Fin shop du har dig der :) dog vil jeg sige du mangler et top logo, har du brug for hjælp til at udarbejde et flot og indbydene logo så kontakt mig blot på paw@dotvision.dk så klare vi nok det sammen til fornuftige penge :)
Med venlig hilsen
Paw Hellegaard