Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Wavebooking - Gratis Bookingsystem!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer!

Vi har i min virksomhed udarbejdet et godt og stabilt bookingsystem, i samarbejde med en større restaurationskæde.

Vi har valgt at gøre systemet gratis, fordi vi mener at dette kan være med til, at udbrede produktet, og også vores brand

Indtjeningen sker via de SMS-omkostninger som restauranterne har, derfor ingen reklameindtægter.

Én SMS løber sig til 50 øre, og der bliver udsendt 2 pr. bestilling.

Hvis du er restauratør, programmør eller en helt tredje person som mener at du kan bruge sådan et stykke software, må du meget gerne kontakte os. Vi sætter det hele op for dig, uden du skal røre en finger.

Er du programmør, og vil benytte systemet til en kunde, må du meget gerne ringe eller skrive en mail til os på Tlf. 2365 4678 eller master@webwawes.dk

Vh. Henrik

Fra Århus
Tilmeldt 28. Apr 09
Indlæg ialt: 65
Fra  Lydstudiet Aros Skrevet kl. 22:40 | Låst

Hejsa Henrik

Som ejer af Event koncepterne brudensynger.dk og Arosevents.dk finder jeg produktet tiltalende, er det muligt at få lov at benytte det?

Mvh

Jonathan

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35 | Låst

Hej Jonathan

Tak for dit svar!

Systemet er som beskrevet bygget til at varetage bordbestillinger, men jeg tror at det er forholdsvist nemt at omskrive det så du også kan bruge det. Er det noget du agter selv at gøre?

Flotte hjemmesider forresten! Wink

Tilmeldt 19. Feb 12
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:31 | Låst

Hej Henrik

Jeg er i øjeblikket ved at lave hjemmeside og intranet for min spejdergruppe og faldt i den forbindelse over dit booking system og kom til at tænke på, om det var muligt enten at se systemet på en demoside eller at få systemet tilsendt så jeg kunne installere det på vores server og teste det her?

Mvh. Andreas Larsen, KFUM-Spejderne Tommerup

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)