ja det er produktmenuen (left side menu) jeg mener - 80/20 reglen bliver benyttet i mange former, her hentydes der til selve interface designet, hvor at når procentvist menu'ens farve ligger sig for tæt op af baggrundsfarven, bliver det næsten utydelig hvad der er aktivt-
f.eks. har i ved mouse.hover lavet det med sorte blocks, - det er fint - men når et punkt er aktivt, dvs. man har klikket, så er den active farve grå, hvilket ikke er så heldigt på hvid baggrund ifølge min mening - men altså - det ser sgu godt ud anyways :)
Vores brugertest har vist at det er nemmest at fange kundernes interesse i produkterne når der ikke er så meget gang i designet. Vi har derfor valgt at lade produkterne udgøre designet.
Mine tanker er bare, at man som forælder har svært ved at se koblingen mellem hjemmesiden - og noget legetøj, som ens børn skal lege med.
Ja helt enig, skynd jer at fikse den. ( TIL DET pii, skriver ovenover)
i kunne enten vælge at fjene den farve helt eller bruge den velkendte lilla/blå agtig som vi kender fra google søgninger, efter vi har trykket på links
Du har helt ret, teksten skal ikke være fed. Men e-mærket kræver at nogle af tingene er fremhævet med fed skrift. Bl.a returetten.
det var nu mere skriften er 7.5 størrelse og da alt tekst fed bliver det meget meget svært at læse
få tekst størrelse 11-12
frem enkel punkter h2-h3
fremhæv fed tekst dog gerne meste de steder i laver om til h2 eller h3 så er teksten lettere at læse da øjne bedre kan overskue teksten og så er den ordblind venlige tekst
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows