Hej Amino'er Efter lang tids søgning har jeg endelig fundet det WordPress theme som passer perfekt til min virksomhed. Dette theme kan købes i to forskellige "pakker" - den ene pakke indeholder 'Layered PSD files' og 'HTML & CSS files', og den anden pakke gør ikke - her følger der "kun" 'OneClick Autoinstall' med. Spørgsmåler er så, hvor vigtige er 'Layered PSD files' og 'HTML & CSS files' og hvad betyder det ikke at have disse? På forhånd tak for hjælpen Venligst Lars F |
Hvis du ikke har brug for at ændre nogle grafiske elementer på siden, er det fint med en oneclick autoinstall tænker jeg. Men hvis du skal kunne ændre de grafiske elementer på siden, er det nok en god idé også at have selve psd filen.
HTML & CSS filerne tænker jeg nok bare er det markup der er lavet til selve templaten - hvilket også er meget godt at have hvis der skal videreudvikles på tema'et.
Så hvis du nogensinde skulle ændre på grafiske elementer fra selve templaten, er det nogle gange godt at have en psd og HTML+CSS. Men hvis det skal se ud som det du køber - så er det jo ganske fint at købe det uden :-)
Håber det giver mening :-)