Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på google?! Hvordangøres dette?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Oct 11
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 01:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har opstartet virksomheden og er nu i den fase hvor der skal hentes kunder, og i den anledning har jeg overvejet google som en af tiltagene... Hvordan for man sit firmas link i den gule boks, der er i toppen af siden... i ved den boks der er lige under søgefeltet og som regel indeholder link til 3 forskellige firmaer.

På forhånd tak!

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 02:16
Gennemsnit 4,5 stjerner givet af 2 person

Hej,

Dette gør du ved at oprette en Adwords annonce på Google Adwords 

Hvis du selv har i tankerne at kaste dig ud i annonceringen, så vil jeg anbefale dig at læse Thomas Rosenstand's Ad-lex

Held og lykke.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:15
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Den "gule boks" er en belønning fra Googles side til de bedste AdWords annoncer. Det kræver annoncer af høj kvalitet - læs mere her omkring kvalitetsscore, http://www.amino.dk/forums/t/168569.aspx 

Så der er ikke nok blot at byde max. og så regne med en topplacering. En anden måde at formulere det på lidt simpelt - de annoncer som Google tjener flest penge på ender i den gule boks.

Et tænkt eksempel

Du byder 1 kr. pr. klik på søgeordet "sokker" og din annonce har en CTR på 20 % og du får 1000 daglige klik. Google tjener nu 1000 kr. på din annonce dagligt.

Din konkurrent byder 10 kr. pr. klik på samme søgeord men har kun en CTR på 0.5% og han får 10 klik dagligt. Google tjener kun 100 kr. på denne annonce.

Hvem vil Google belønne med en absolut topplacering? 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20

Super gode råd til en nybegynder og det jeg har læst fra Ad-Lex var rigtig fornuftigt.

Har du mod på at dele din hjemmeside? Det kan være der sidder et par kloge hoveder der kan hjælpe med at give noget positivt feedback til den før du smider penge efter annoncering.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)