Hej Aminoer Vi har lavet noget fantastisk software til at afhjælpe virksomhedernes manglende ipv6 compliance... kort sagt kører vores software med en slags gateway - der gør at alt trafikken på et firmas backbone kan køre ipv4 (indenfor murerne) så man kan bibeholde eksisterende hardware - samt ikke behøver at ændre i soft / hardware opsætning, men kører så ipv6 ud af huset til isp. Softwaren har et meget lille overhead på brugen af båndbredde og server res. (godt 4%) tager den af båndbredden, vi "pakker" trafikken (ipv4) ind i en ipv6 "tunnel" for at sige det populært. Softwaren har primært relevans for ISP`s og større virksomheder. Vi har prøvet at stemme dørklokker og kontakte nogle relevante kundeemner - men det er ligesom at man ikke VIL reagere før man ikke kan bruge sit ipv4 setup. Det skal tilføjes at produktet er unikt og pantentansøgt samt godkendt . Så er der nogle gode ideer til hvordan vi laver et godt spinoff på eks. nedenstående artikel ? http://epn.dk/teknologi2/computer/article4793295.ece Måske er der nogle Hosts ? der har lyst til at være være med til at lave nogle pilot installationer ? p.t. er softwaren udviklet på linux, men er konverterbar og kan rimeligt hurtigt leveres til windovs miljøer Jeg glæder mig til at få noget god feedback fra alle jer dygtige med Aminoer De allerbedste hilsener Rasmus |
ER der slet ingen der har nogle gode ideer til markedsføringen - eller er det fordi jeg ikke har beskrevet softwaren og dets formål godt nok ??
Rasmus
Rasmus-R:Hej Aminoer
Vi har lavet noget fantastisk software til at afhjælpe virksomhedernes manglende ipv6 compliance...
kort sagt kører vores software med en slags gateway - der gør at alt trafikken på et firmas backbone
kan køre ipv4 (indenfor murerne) så man kan bibeholde eksisterende hardware - samt ikke behøver at ændre i soft / hardware opsætning, men kører så ipv6 ud af huset til isp.
Softwaren har et meget lille overhead på brugen af båndbredde og server res. (godt 4%) tager den af båndbredden, vi "pakker" trafikken (ipv4) ind i en ipv6 "tunnel" for at sige det populært.
Softwaren har primært relevans for ISP`s og større virksomheder.
Vi har prøvet at stemme dørklokker og kontakte nogle relevante kundeemner - men det er ligesom at man ikke VIL reagere før man ikke kan bruge sit ipv4 setup. Det skal tilføjes at produktet er unikt og pantentansøgt samt godkendt .
Så er der nogle gode ideer til hvordan vi laver et godt spinoff på eks. nedenstående artikel ?
http://epn.dk/teknologi2/computer/article4793295.ece
Måske er der nogle Hosts ? der har lyst til at være være med til at lave nogle pilot installationer ?
p.t. er softwaren udviklet på linux, men er konverterbar og kan rimeligt hurtigt leveres til windovs miljøer
Jeg glæder mig til at få noget god feedback fra alle jer dygtige med Aminoer
De allerbedste hilsener
Rasmus