Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Partner søges til opstart af nyt projekt - www.Gostart.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København K
Tilmeldt 5. Mar 12
Indlæg ialt: 15
Fra  JLM BYG Skrevet kl. 22:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Har købt domainet www.Gostart.dk. Planen er at lave en konkurrent til Henttilbud.dk, byggestart.dk, www.3byggetilbud.dk osv.

For dem som ikke kender konceptet, går det ganske enkelt ud på at man som privat kunde opretter sin byggeopgave på hjemmesiden - Derefter man bliver kontaktet af 3 forskellige håndværkere - De kommer med hver deres tilbud og kunden vælger så det bedste.

Har selv som håndværker været bruger byggestart.dk de sidste 3 år. Prisen for at være tilknyttet som håndværker er ca 3.500 kr pr år. Derudover koster det ca 500 kr hver gang du sender et tilbud ud - Uanset om mand vinder opgaven eller ej.

Det har jeg selvfølgelig en masse ideer til at forbedre - både som bruger og privat

Er 30 år med godt 10 år som selvstændig, har en masse erfaring i håndværker branchen og et efterhånden stort netværk af dygtige håndværkere.

Har brug for en hjemmeside der ser professionel ud og kan klare opgaven - Det har jeg selv en masse ideer til.
Den optimale løsning vil være, at finde en dygtig partner der kan klare online delen, men jeg står for det praktiske med håndværkere osv.

Håber der er nogen som er interesseret!

Gode råd osv modtages gerne  

Tilmeldt 21. Aug 06
Indlæg ialt: 292
Fra  WebSafe Skrevet kl. 23:05

Hej Jacob

Jeg er interesseret og vil gerne diskutere din ide!

Kort om mig : jeg har 20 års erfaring som systemudvikler (og endnu mere som selvbygger) og jeg kan lave online delen og stå for alt der har med det tekniske at gøre.

Send mig din mailadresse på petrus at wisdom dot dk - så sender jeg dig et oplæg.

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 00:08

Hej..

Der er en flok Amino'er, der har gang i præcis samme projekt.

Det er alle sammen håndværkere, der har brugt de andre sider, men nu laver de deres egen side.

Kan ikke helt huske navene, men mener det er en maler, der er "tov-holder" på projektet.

Måske du kan finde ud af noget sammen med dem.

Mvh

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 00:17

Jeg kunne godt finde på at melde mig som grafiker, hvis der skulle være ønske om det? Programmeringen vil jeg overlade til andre, men i mine øjne skal man sørge for at have et lækkert, overskueligt og intuitivt design på siderne, så spildtid minimeres og besøgende kan finde det, de skal bruge med det samme.

Skulle det have interesse, er du velkommen til at sende mig en besked herinde eller på tommy@mainmedia.dk

/Tommy

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)