Hej Amino'er Har købt domainet www.Gostart.dk. Planen er at lave en konkurrent til Henttilbud.dk, byggestart.dk, www.3byggetilbud.dk osv. For dem som ikke kender konceptet, går det ganske enkelt ud på at man som privat kunde opretter sin byggeopgave på hjemmesiden - Derefter man bliver kontaktet af 3 forskellige håndværkere - De kommer med hver deres tilbud og kunden vælger så det bedste. Har selv som håndværker været bruger byggestart.dk de sidste 3 år. Prisen for at være tilknyttet som håndværker er ca 3.500 kr pr år. Derudover koster det ca 500 kr hver gang du sender et tilbud ud - Uanset om mand vinder opgaven eller ej. Det har jeg selvfølgelig en masse ideer til at forbedre - både som bruger og privat Er 30 år med godt 10 år som selvstændig, har en masse erfaring i håndværker branchen og et efterhånden stort netværk af dygtige håndværkere. Har brug for en hjemmeside der ser professionel ud og kan klare opgaven - Det har jeg selv en masse ideer til. Håber der er nogen som er interesseret! Gode råd osv modtages gerne
|
Hej Jacob
Jeg er interesseret og vil gerne diskutere din ide!
Kort om mig : jeg har 20 års erfaring som systemudvikler (og endnu mere som selvbygger) og jeg kan lave online delen og stå for alt der har med det tekniske at gøre.
Send mig din mailadresse på petrus at wisdom dot dk - så sender jeg dig et oplæg.