Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ikke nok salg - feedback

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 30. May 12
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 22:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er fordi jeg er igang med sæt det op det er faktisk ikke mening at den skal være published, det er en fejl, jeg fixer det :)

Fra København K
Tilmeldt 22. Feb 11
Indlæg ialt: 30
Fra  Alarmkompagniet Skrevet kl. 22:30

Hej igen,

Generelle salgs- og leveringsbetingelser, gældende for alle tilbud, bestillinger, ordrer, salg og leverancer foretaget med El Giga

PRISER
Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner, hvor intet andet nævnes.

Den angivne pris ved bestillingstidspunktet, er den gældende bestillingspris hvis varen er på lager. Bemærk! i enkelte tilfælde kan prisen variere fra prisen ved bestillingstidspunktet. I sådan et tilfælde vil kunden blive informeret om dette. Samtlige priser er ekskl. installation, ekspeditionsgebyrer, fragt, moms og andre offentlige afgifter, medmindre andet er anført.

Der tages forbehold for: Prisstigninger, valutaændringer, leveringssvigt, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.

Der foretages ikke forsendelser til udlandet inkl. Grønland og Færøerne med mindre dette er aftalt på forhånd.

NB!: Priserne er de samme i butikken.  Wink

Og så bliver der måske taget forbehold for rigtig mange ting, så det man bestiller ved man ikke om det overhovedet bliver leveret og til den pris man har set.

Mvh
Thomas

Alarmsystemer og videoovervågning uden abonnement.

Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 22:35

Det første der falder mig ind, er at jeg ikke kan se nogle kategorier!

Jeg kan ikke handle hos dig, da jeg ikke kan se hvad du sælger udover det på forsiden.

... ! Edit ! 

Ahh efter 5 min fandt jeg ud af, hvis jeg trykker på E-market, så kommer jeg ind på dine produkter! 

Det vil jeg HELT sikkert ændre. Få lavet kategori oversigt i din sidebar eller få sat "Computer" "Hardware" "Kamera" osv. op i din menu.

Når man ikke på de første 5 sekunder på din side, kan se hvordan man køber noget, så står man af.

Få dine produkt fotos meget større, de alt for små. 

Held og lykke med salget :) 

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra København
Tilmeldt 30. May 12
Skrevet kl. 22:36

Ja vi havde en butik men så lukket vi den men det er super den havde jeg overset :) tak.

Fra København
Tilmeldt 30. May 12
Skrevet kl. 22:42

Hej Jesper,

Ja du har fuldstændig ret i det....

Det er meget rart og se at hvordan andre folk navigere rundt på siden for nu kender jeg jo den ind og ud :)

/Siyat

Fra Silkeborg
Tilmeldt 19. Feb 07
Indlæg ialt: 2355
Fra  ZeroCode Skrevet kl. 00:20
Måske integrere Woopra

Så kan du live se dine besøgende navigere rundt - meget lærerigt
Fra København
Tilmeldt 30. May 12
Skrevet kl. 21:37

Hej Ole,

Super værktøj, lige hvad jeg skulle bruge :-)

Tak for alle jeres super feedback, vejledning osv.

I er allesammen fucking fantastiske ;-)

/Siyat

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)